Бездомність перетворили на ексклюзивний стиль життя
09 Тра 2025, 10:41

Бездомність перетворили на ексклюзивний стиль життя

Бездомність не завжди помітна, і її часто неправильно розуміють. У Лісабоні ця проблема також є критичною. Кількість безпритульних зросла на 25%, що спонукало організацію Comunidade Vida e Paz та агентство LOLA Normajean запустити провокаційну кампанію з глобальним творчим резонансом «The Homeless Condo».

Імітуючи маркетинг розкішної нерухомості, кампанія переосмислює кризу бездомності як найбільш іронічну нову подію в місті, закликаючи платників податків пожертвувати 0,5% від свого податку на прибуток на цю справу.

Кампанія «The Homeless Condo» привернула увагу, поставивши тривожне питання: «Що, якби життя на вулиці було найновішим житловим трендом?».

X-RAY: конкурс маркетингових проєктів, що залишають слід

Ми шукаємо не гучні обіцянки, а кампанії, після яких залишилося відлуння. Подай заявку на X-RAY і доведи, що твій проєкт — серед найкращих.

Подати заявку на конкурс

Використовуючи спокусливі інструменти маркетингу нерухомості: демонстраційні квартири, глянцеві фотографії нерухомості, імітацію оголошень «Продається» на виселених будинках та оголошення на найбільшому порталі нерухомості Португалії, кампанія представила бездомність як новітній «ексклюзивний стиль життя».

Сатиричний проєкт зачепив за живе, змусивши громадян зіткнутися з власними уявленнями про бездомність. Він висвітлив реальність: сьогоднішні бездомні все частіше складаються з сімей, дітей та молодих робітників, а не зі стереотипів, які часто домінують у суспільній свідомості.

Розкажіть друзям про новину