У 2025 році Україна знову представлена серед міжнародних експертів Cannes Lions — найпрестижнішої креативної премії у світі. Наталія Морозова, CEO Havas Village Ukraine, увійшла до складу Shortlists Jury в категорії Media.
Shortlists Jury — це перший етап суддівства, який формує короткий список найкращих робіт, що проходять до фінального оцінювання основним журі. До цього процесу залучаються визнані фахівці з усього світу, які мають глибоке розуміння ринку, трендів і високих стандартів креативу.
«Для мене це можливість не просто оцінювати роботи з усього світу, а бути голосом України у міжнародному креативному діалозі. Cannes Lions — це платформа, де ми можемо показати, що українська креативність — смілива, жива і глибока. Бути частиною журі шорт-листа — це честь і відповідальність», — зазначає Наталія Морозова.
Категорія Media оцінює проєкти, які вирізняються майстерною роботою з каналами комунікації: від нестандартного використання платформи до впровадження нових технологічних рішень, що посилюють ідею та досягають значущих результатів для бренду.
У двох шорт-листах минулорічної премії опинився і кейс групи — благодійна колаборація спільно з Havas Digital Kyiv, паризьким офісом Havas Play, агенцією CTRL ART D та фандрейзинговою платформою UNITED24 — #TheDonationMap — мапа у грі Fortnite, на якій відтворено майдан Незалежності в Києві.