Найпопулярніші матеріали тижня на MMR
26 Кві 2025, 11:00

Найпопулярніші матеріали тижня на MMR

Редакція MMR щотижня збирає найпопулярніші новини, інтерв’ю, звіти, колонки та події минулих робочих днів, на які варто звернути увагу. Добірку найпопулярніших матеріалів минулого тижня можна прочитати тут.

Новини тижня:

Ефект Мандели у дії: епізод «Чорного дзеркала» спантеличив користувачів соцмереж

Стримінговий сервіс Netflix непомітно випустив дві версії одного й того ж епізоду, кожна з яких містить деталь, яку не можна не помітити, і яка тепер змушує фанатів шукати відповіді на свої запитання.

Кендрік Ламар став амбасадором Chanel

Репер розпочав свою співпрацю з Chanel з нової рекламної кампанії окулярів.

Heineken створив плагін для непомітного перегляду футбольних матчів на роботі

Бренд пива Heineken розробив інструмент «The Eyes Dribble» — плагін для непомітного перегляду Ліги чемпіонів під час відеозустрічей.

Duolingo запустив курс з гри у шахи

Після мов, математики та музики Duolingo додає до свого арсеналу новий інструмент — шахи.

Креативи тижня:

monobank та Живчик випустили напій зі смаком лаванди

monobank та «Живчик» вирішили повторити успіх напою з валеріаною, випустивши газовану воду зі смаком лаванди.

«Повернись живим» зібрав результати своєї роботи у кулеметну стрічку

«Повернись живим» презентував звіт про результати роботи за 2024 рік у вигляді кулеметної стрічки, де кожен проєкт наче куля, яка має чітку ціль та відповідні характеристики для її досягнення.

Rihanna стала нареченою у кампанії Savage X Fenty

Rihanna приміряла образ нареченої для нової кампанії весільної колекції Savage X Fenty.

Badstreet Boys переспівали хіт Валентина Стрикала, щоб допомогти фронту

Український гумористичний гурт Badstreet Boys представив інтерпретацію хіта Валентина Стрикала «Наше літо», щоб зібрати 3 мільйони гривень для облаштування командного пункту мінометної батареї 142 ОМБр на Покровському напрямку.

Cher’17 представив серіал-омаж на фільм «Красуня»

Український бренд одягу Cher’17 представив власну адаптацію культового фільму 90-х «Красуня».

Rolls-Royce створив шаховий набір

Бренд автомобілів Rolls-Royce переніс свою виняткову дизайнерську майстерність на шахову дошку, представивши ексклюзивний шаховий набір.

McDonald’s створив можливість робити замовлення через радіо

У партнерстві з популярною радіостанцією Rock&Pop McDonald’s перетворив радіо на абсолютно новий канал доставки — McDelivery Fm.

Добірка тижня:

Верхівка паски та лого з писанками: добірка креативів брендів до Великодня

Редакція MMR зібрала найяскравіші великодні привітання від українських брендів у добірку. 

Дослідження тижня:

На 24% зріс ринок digital-реклами в Україні у 2024 році: дослідження

IAB Україна провела своє щорічне дослідження за власною методологією з кросперевіркою даних від агенцій, паблішерів, продавців CTV і дослідників.

Експертні матеріали тижня:

Італійський брейнрот: як новий ШІ-тренд захопив світові бренди

Оскільки цей тренд поширюється по всьому TikTok, багато брендів використовують італійський брейнрот, щоб отримати швидку видимість і осідлати вірусну хвилю. 

Сталі івенти: чек-лист з організації подій без шкоди для клімату

Юлія Гелажис, керівниця інноваційного та кліматичного напрямків ГД ООН в Україні, розповіла про кейси створення сталих подій, а також створила чек-лист з проведення таких івентів.

Розкажіть друзям про новину