VERTIGO натягнула очі й вуха на сідниці в кампанії для Планети Кіно
22 Май 2019, 06:52

VERTIGO натягнула очі й вуха на сідниці в кампанії для Планети Кіно

Як почуваються ваші сідниці у звичайному кінотеатрі?

Ви могли ніколи над цим не замислюватись. А кваліфіковані спеціалісти з VERTIGO власноруч провели краш-тест і з’ясували, чому якщо йти в кіно — то тільки в зали CINETECH+.

Формула №1 успіху в спортивному маркетингу!

Приєднуйся 10 вересня до Sport Marketing Marathon — марафону стратегій, метрик і рішень, які ведуть бренд до подіуму!

Кейси інтеграцій з різними видами спорту, інфлюєнс-механіки, вимірювання PR та багато іншого.

ЗАБРОНЮВАТИ УЧАСТЬ

Для промо комфортного продукту від Планети Кіно агенція VERTIGO зняла серію з трьох роликів, головними героями яких стали людські вуха, очі та дупа у штанях. Костюмовані, звісно. Відзняту історію було доповнено трохи навіженим постом, що за лічені секунди  дозволило розповісти про всі конкурентні переваги залів CINETECH+.

Проект отримав комплексну підтримку в digital — в рамках промо були розроблені сайт та банерна кампанія

Максим Бичок, CEO/Co-owner, VERTIGO:

«Дуже цінно, коли клієнт має сміливість, аби реалізувати щось нетипове. Ми настільки захопилися проектом, що деякі із колег навіть виконували на майданчику специфічні ролі. Виключно заради гумору та мистецтва».

Нагадаємо, раніше Планета Кино запустила нову креативну платформу і позиціювання. 

Расскажите друзьям про новость

Новое видео