27 Сен 2021, 13:50

Стартувала друга хвиля боротьби з паліями

Команда всеукраїнського соціального проєкту «Нам цим дихати» оголосила про продовження просвітницької кампанії. Проєкт покликаний популяризувати серед українців екологічну практику компостування замість шкідливої традиції палити листя та траву.

 «Питання гаряче і болить країні, адже 81,8% українців називають спалення сухостою суспільно важливою проблемою.* І хоча результати весняної кампанії проєкту вражають як зростанням рівня знання про альтернативні методи, так і зміною поведінки екс-паліїв, ми не зупиняємося. Українці – міцний горішок, і тектонічний зсув шкідливих звичок, які утворювалися десятками років, потребує тривалої та наполегливої комунікації. Натхненні тим фактом, що 42% «паліїв» перестали палити траву та бур’ян завдяки впливу побаченої реклами, ми продовжуємо боротьбу за чисте повітря. Мене особисто тішить, що цей проєкт об’єднує індустрію в своєрідний соціальний рух. Наші партнери з телебачення, діджиталу, радіо дають ринку сигнал: бути соціально-відповідальним бізнесом – це круто і надважливо!»
Юлія Карпушина
СЕО Amplifi Ukraine, співініціаторка проєкту

Про результати першого флайту цієї весни команда розповідала раніше.

Осіння хвиля кампанії транслюється на ресурсах ТБ-холдингів: Медіа Група Україна, Медіа Група Інтер, Starlight Media; радіо-холдингів ТАВР та UMH; діджитальних компаній: Megogo, Gismeteo, AdPartner, Admixer, UMH Digital, Starlight Digital, 1+1 Digital, MGID.

 «У вересні ми отримали відзнаку від Міністерства захисту довкілля та природних ресурсів України за ефективну комунікацію «Нам цим дихати». Нам дуже важливе таке визнання. Та це ще не фінішна пряма проєкту – в наших силах зробити країну краще! Саме тому продовжуємо і закликаємо бізнеси ставати соціально відповідальними та долучатися до змін разом з нами.»
Анна Жуковська
СЕО Isobar Ukraine, співініціаторка проєкту

*За даними двох досліджень в рамках проєкту «Нам цим дихати», проведених аналітичною компанією Gradus на замовлення Amplifi Ukraine та Isobar Ukraine шляхом опитування серед понад 1200 учасників онлайн-панелі Gradus у віці 14-65 років, які мешкають у селах та містах.

Расскажите друзьям про новость

Новое видео