Навесні 2021 року Amplifi Ukraine разом із Isobar Ukraine і низкою медійних компаній запустили масштабну інформаційну кампанію із протидії спалювання сухостою та бур’янів.
У березні український інформаційний простір наповнився емоційними соціальними роликами, де із задимлених майданчиків діти закликали не палити масово листя, а натомість почати компостувати його.
Детальніше про проблему та стратегію ініціаторки проєкту розповідали раніше.
За час кампанії з 20 березня по 29 квітня було охоплено 91% цільової аудиторії: як потенційних «паліїв» – людей у віці 35+, вся Україна, так і агентів змін – батьків дітей у віці 27–40.


За результатами другої хвилі опитування Gradus*, шкідливі звички українців вдалося змінити:
- У 8 (!) разів виросло використання методу індивідуального компостування і досягло 50%;
- 69% людей знають про альтернативні методи утилізації сухого листя, трави та бур’яну, у порівнянні з 60% у першій хвилі;
- 42% «паліїв», які перестали палити траву та бур’ян, почали це робити завдяки впливу побаченої реклами;
- 82% вважають спалення сухостою суспільно важливою проблемою, у порівнянні з 48% у першій хвилі.


Сумарно проєкт отримав:
- понад 3000 виходів в ефірі 10 національних та 7 регіональних телеканалів
- понад 3000 виходів в ефірі 23 радіостанцій країни
- більше ніж 24 мільйонів показів у digital завдяки 10 рекламним локальним та глобальним мережам
- 1,6 мільйона показів на 130 відео-бордах зовнішньої реклами
- понад 100 тисяч листівок та плакатів було роздано серед мешканців активних громад по всій Україні.

Окрім цього «Нам цим дихати» отримав потужну підтримку в ЗМІ та соціальних мережах:
- 35 публікацій в онлайн-медіа
- Понад 40 виходів PR матеріалів на порталах територіальних громад
- 840 дописів у соцмережах** від користувачів Facebook та Instagram і більше ніж 4200 репостів
- 4 інтерв’ю з ініціаторами проєкту та партнерами.

Другий флайт заплановано на вересень 2021 року.
*За даними дослідження в рамках проєкту «Нам цим дихати», проведеного аналітичною компанією Gradus на замовлення Amplifi Ukraine та Isobar Ukraine шляхом опитування серед понад 1200 учасників онлайн-панелі Gradus у віці 14-65 років, які мешкають у селах та містах.
*За даними Компанії YouScan