Онлайн-супермаркет розповів, що означають кошики покупців
16 Лип 2025, 12:29

Онлайн-супермаркет розповів, що означають кошики покупців

Чи може список покупок викликати посмішку? Розбити серце? Дати відчуття, що ти не самотній?

Все це разом і є джерелом сили для онлайн-супермаркету Ocado. Кампанія від агентства Uncommon Creative Studio відходить від звичної формули реклами супермаркетів, що акцентує увагу на ціні та товарах, і замість цього представляє історії про людей, які стоять за покупками в Ocado.

За допомогою тонких натяків на вміст кошика для покупок у поєднанні з проникливими зображеннями постери розкривають весь спектр людських потреб — наприклад, після такого пункту в списку, як «розбите серце», йдуть такі позиції, як чайні пакетики та серветки, а також кількість «риби, що залишилася в морі».

Формула №1 успіху в спортивному маркетингу!

Приєднуйся 10 вересня до Sport Marketing Marathon — марафону стратегій, метрик і рішень, які ведуть бренд до подіуму!

Кейси інтеграцій з різними видами спорту, інфлюєнс-механіки, вимірювання PR та багато іншого.

ЗАБРОНЮВАТИ УЧАСТЬ

Кожна робота відображає свою історію — від днів народження та освідчень до розлук та ностальгії — показуючи, як кожен кошик розповідає свою власну історію.

Розкажіть друзям про новину

Нове відео