Чи може список покупок викликати посмішку? Розбити серце? Дати відчуття, що ти не самотній?
Все це разом і є джерелом сили для онлайн-супермаркету Ocado. Кампанія від агентства Uncommon Creative Studio відходить від звичної формули реклами супермаркетів, що акцентує увагу на ціні та товарах, і замість цього представляє історії про людей, які стоять за покупками в Ocado.
За допомогою тонких натяків на вміст кошика для покупок у поєднанні з проникливими зображеннями постери розкривають весь спектр людських потреб — наприклад, після такого пункту в списку, як «розбите серце», йдуть такі позиції, як чайні пакетики та серветки, а також кількість «риби, що залишилася в морі».
Кожна робота відображає свою історію — від днів народження та освідчень до розлук та ностальгії — показуючи, як кожен кошик розповідає свою власну історію.