Європейська асоціація комунікаційних агентств (EACA) та премія Effie Awards Europe оголосили склад журі Effie 2025. Серед обраних експертів — дев’ятеро представників України, які разом із колегами з інших країн Європи оцінюватимуть найефективніші та найвпливовіші маркетингові кампанії року.
Українці працюватимуть у складі журі блоків Best of Europe та Multi-Market & Positive Change, де разом із міжнародними колегами обиратимуть найкращі кампанії Європи.
Українські представники в журі Effie Europe 2025:
- Ілля Ануфрієнко, засновник і креативний директор Bickerstaff.238;
- Наталія Коршун, директорка з маркетингу напрямку гігієна в Україні та країнах Cходу, корпорація Біосфера;
- Оксана Панкіна, директорка з комунікацій IDS Ukraine;
- Владислав Полонський, засновник та СЕО, ROCKETS. GROWTH R&D;
- Ганна Савчук, COO, Postmen;
- Тетяна Сливко, директорка Saatchi&Saatchi Ukraine;
- Світлана Степаненко, керуюча партнерка BetterSvit Holding;
- Катерина Співакова, директорка з комунікацій та взаємодії з урядом Kernel;
- Ольга Шевченко, директорка з маркетингу NovaPay.
У складі журі — понад 200 експертів із 25 країн Європи. Повний список журі доступний за посиланням.
Члени журі оцінюватимуть учасників конкурсу за такими ключовими критеріями:
- виклик;
- опис ситуації та цілі;
- інсайти та стратегічна ідея;
- втілення стратегії та ідеї в життя (реалізація);
- результати.
Переможців Effie Awards Europe 2025 буде оголошено 10 грудня на церемонії нагородження у Брюсселі.
Українські учасники також матимуть можливість подавати свої проєкти до всіх конкурсних треків Effie Awards Europe 2025. Прийом робіт розпочнеться 4 червня.
У межах партнерства між ВРК та організаторами Effie Europe для українських компаній діятимуть спеціальні умови участі до першого дедлайну — 30 липня.
Деталі участі в конкурсі та подачі робіт за посиланням.