YSL Beauty зобразив ознаки аб’юзивних стосунків через призму паризької «романтичної» історії
07 Бер 2025, 11:50

YSL Beauty зобразив ознаки аб’юзивних стосунків через призму паризької «романтичної» історії

До Міжнародного дня боротьби за права жінок YSL Beauty запустив нову кампанію з підвищення обізнаності про насильство з боку інтимного партнера.

Рекламний ролик починається з начебто щасливої пари, але, незважаючи на романтичні прогулянки, інтимні моменти та гламурні вечірки, щось відчувається не зовсім правильно. Наприкінці з’являється повідомлення: «Ви побачили ознаки аб’юзу у цьому ролику?», а потім демонструються сцени, у яких можна побачити маніпуляції, ревнощі та інші маркери нездорових стосунків.

Формула №1 успіху в спортивному маркетингу!

Приєднуйся 10 вересня до Sport Marketing Marathon — марафону стратегій, метрик і рішень, які ведуть бренд до подіуму!

Кейси інтеграцій з різними видами спорту, інфлюєнс-механіки, вимірювання PR та багато іншого.

ЗАБРОНЮВАТИ УЧАСТЬ

Розкажіть друзям про новину

Нове відео