Коли люди думають про промокоди, то одразу ж уявляють собі спокусливі знижки. Але райдшеринг-застосунок Heetch вирішив порушити правила, запустивши «UBEETCH», унікальний промокод, який збільшує ціни.
Поїздка з Heetch коштує на 23% дешевше, ніж з Uber. Але споживачі частіше користуються Uber, який є знайомою для них платформою, а його репутація сприймається як ключовий гравець у секторі.
У своїй новій кампанії Heetch пропонує користувачам можливість оплатити свою поїздку за ціною Uber. Активувавши цей код, вони побачать, що вартість їхньої поїздки збільшиться на 23%, і зможуть побачити на власні очі, скільки вони заплатили б у конкуруючому застосунку.
Замість того, щоб пропонувати знижку, Heetch пропонує штучно підвищити вартість проїзду, щоб споживачі усвідомили, яку економію вони отримують, обираючи французьку альтернативу.