Райдшеринг-застосунок створив промокод для тих, хто хоче заплатити більше за поїздку
11 Бер 2025, 10:27

Райдшеринг-застосунок створив промокод для тих, хто хоче заплатити більше за поїздку

Коли люди думають про промокоди, то одразу ж уявляють собі спокусливі знижки. Але райдшеринг-застосунок Heetch вирішив порушити правила, запустивши «UBEETCH», унікальний промокод, який збільшує ціни.

Поїздка з Heetch коштує на 23% дешевше, ніж з Uber. Але споживачі частіше користуються Uber, який є знайомою для них платформою, а його репутація сприймається як ключовий гравець у секторі.

У своїй новій кампанії Heetch пропонує користувачам можливість оплатити свою поїздку за ціною Uber. Активувавши цей код, вони побачать, що вартість їхньої поїздки збільшиться на 23%, і зможуть побачити на власні очі, скільки вони заплатили б у конкуруючому застосунку.

Формула №1 успіху в спортивному маркетингу!

Приєднуйся 10 вересня до Sport Marketing Marathon — марафону стратегій, метрик і рішень, які ведуть бренд до подіуму!

Кейси інтеграцій з різними видами спорту, інфлюєнс-механіки, вимірювання PR та багато іншого.

ЗАБРОНЮВАТИ УЧАСТЬ

Замість того, щоб пропонувати знижку, Heetch пропонує штучно підвищити вартість проїзду, щоб споживачі усвідомили, яку економію вони отримують, обираючи французьку альтернативу.

Розкажіть друзям про новину

Нове відео