На территории КПИ сняли историю любви для французского бренда.
12 Окт 2017, 06:43

На территории КПИ сняли историю любви для французского бренда.

Soft is the new strong – тэглайн нового позиционирования французского производителя кашемира Eric Bompard. Кампания была создана BETC Luxe, а съемки ролика происходили на территории КПИ. Ранее в этой же локации снимали рекламу для Uniqlo. 

Створіть ефективні PR стратегії разом з експертами Foundation Coffee Roasters, TWID, БФК Gulliver та ще понад 90 провідними брендами!

12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як розробити ефективні PR-стратегії, підвищити впізнаваність бренду та залучити нових клієнтів через сучасний маркетинг і співпрацю з лідерами думок.

Забронювати участь

В рамках кампании бренд выпустил три вижуала от фотографа Клемента Паскаля. 

Расскажите друзьям про новость