22 Июл 2019, 07:15
PR

Кейс: як заявити про бренд, далекий від ЦА наймасштабнішого музичного фестивалю України

StarLightMedia почала послідовну роботу по розбудові бренду роботодавця та свого B2B бренду. Компанія вирішила гучно заявити про себе, тому обрала для цього наймасштабніший музичний фестиваль України Atlas Weekend (більше 500000 відвідувачів за 6 днів).

До Ragnarök звернулися за комунікаційною та креативною ідеєю для бренд-зони Starlightmedia на Атласі. Також требу було прокомунікувати всередині компанії, що StarLight дарує співробітникам 1250 квитків на фестиваль. 

Ragnarök повинні були зробити неординарну бренд-зону, яка би мала запам’ятатися. Що стосується комунікації для співробітників Starlightmedia – вона мала надихати. 

А ще бренд-зона мала цілком конкретні завдання:

  • залучити людей проголосувати за майбутні шоу каналів холдингу;
  • зібрати заявки для рекрутингу молодого персоналу SLM;
  • зібрати думки відвідувачів фестивалю про ТБ-індустрію, щоби зробити її більш привабливою для молодшого покоління.

Музичний фестиваль – це територія свободи. Starlightmedia – це великі можливості для самовираження і креативу. Ragnarök вирішили об’єднати їх одним чарівним словом, яке описує і свободу і можливості; несе в собі колл-ту екшн і надихає. Це велике слово – МОЖНА! 

На ньому була побудована вся комунікація і креатив:

  • Працюєш в SLM, і хочеш на Atlas Weekend? МОЖНА!
  • Ти молодий талант, і хочеш влаштуватися на ТБ? МОЖНА!
  • Хочеш сам вибрати шоу, які будуть в ефірі наступного сезону? МОЖНА!
  • Має бажання в коворкінгу на території фестивалю? МОЖНА!
  • А просто почілити на пуфах? МОЖНА!
  • І отримати класний мерч? МОЖНА!
  • А вночі можна? МОЖНА!

Результат

  • Рекрутери отримали 537 заявок від потенційних працівників.
  • Тизери проектів подивилися близько 1000 людей. 
  • Найбільше голосів – 527, отримав тизер проекту під назвою «Ескорт».

 

 

 



Расскажите друзьям про новость

Новое видео