15 Май 2007, 06:29

Євробачення 2007 – результати трансляції на «Першому Національному»

Євробачення 2007 – результати трансляції на «Першому Національному»

Програма «Євробачення 2007. Пісенний конкурс. Фінал», яку в Україні транслював «Перший Національний» 12 травня, зайняла перше місце серед програм за показниками ТВ- аудиторії за день. Показники програми тановили: рейтинг – 10,04%, частка – 36,1% (вік 4+, міста з населенням понад 50 тис. мешканців). Показники програми «Євробачення 2007. Пісенний конкурс. Фінал» за віковими групами: Вік Рейтинг (%) астка (%)

4-14 років 5,00 35,76
15-24 років 9,72 38,22
25-34 років 10,03 34,09
35-44 років 11,99 35,37
45-54 років 11,27 35,00
55-64 років 14,16 42,45
65+ років 7,79 32,20

Показники програми «Євробачення 2007. Пісенний конкурс. Фінал» за регіонами України:
Регіон Рейтинг (%) Частка (%)
Київ 19,40 56,26
Західний 15,28 43,17
Центральний 11,99 39,14
Північний 8,11 28,41
Східний 6,94 29,68
Південний 6,57 24,76

В суботу, 12 травня 2007 року канал «Перший Національний» зайняв третє місце за показниками ТВ- удиторії за день: рейтинг – 1,77%, частка – 12,38%. (Для порівняння: середні показники каналу за субботу в квітні цього року склали: рейтинг – 0,38%, частка – 2,60%). Програму «Євробачення. Півфінал конкурсу»,  який «Перший Національний» транслював 10 травня, дивилися 14,32% телеглядачів, рейтинг програми становив 4,37%. Для порівняння, в 2006 році рейтинг трансляції фіналу Євробачення становив 9,04%, частка – 33,62%. В 2005 році рейтинг Євробачення становив 11,16%, частка – 42,88%. 

Довідкова інформація

Постійне дослідження телевізійної аудиторії (ТВпанель) компанія GfK Ukraine здійснює на замовлення некомерційної громадської організації Індустріальний телевізійний комітет (ІТК), яка обєднує  ТВканали, рекламні холдинги та рекламодавців України. Короткий опис TВ-панелі GfK Ukraine:
• Методологія: Електронний вимір аудиторії глядачів за допомогою ТВ-метрів (піплметрів). Інтервал виміру – 1 сек.
• Генеральна сукупність: Глядачі віком від 4-х років, які мешкають у домогосподарствах, що мають телевізійний приймач, у містах з населенням понад 50 тис. мешканців
• Обсяг вибірки: 1600 домогосподарств/4000 респондентів • Кількість міст у виборці: 95 міст України

Rat% – Рейтинг програми/каналу – середній відсоток глядачів програми/ каналу від загальної кількості людей, що становлять вибірку дослідження. Shr% – Частка аудиторії програми/каналу – відсоток глядачів програми/ каналу від загальної кількості телеглядачів за період перегляду програми/ каналу.
При розрахунку враховується тривалість перегляду програми/ каналу кожним глядачем (у секундах).

GfK Ukraine — українська дослідницька компанія, яка пропонує повний перелік послуг з
опитувань та досліджень ринків в Україні, Молдові та Бєларусі. GfK Ukraine входить до міжнародної дослідницької мережі GfK Group – четвертої за розмірами дослідницької групи в світі. GfK Group об’єднує більше 130 компаній у 70 країнах світу.

Расскажите друзьям про новость

Новое видео