ІТК виступає проти нових платежів Державної митної служби
23 Июн 2009, 09:13

ІТК виступає проти нових платежів Державної митної служби

Індустріальний Телевізійний Комітет оприлюднив публічний лист-відповідь на лист Державної митної служби України щодо перевірок телеканалів від 18 червня 2009 року

ІТК виступає проти нових платежів Державної митної служби

Індустріальний Телевізійний Комітет оприлюднив публічний лист-відповідь  на лист Державної митної служби України щодо перевірок телеканалів від 18 червня 2009 року.
У ньому зазначено, що, митні органи все ж таки ініціювали проведення перевірок загальнонаціональних телекомпаній, абсолютно незважаючи на постанову Кабінету Міністрів України та Постанову Верховної Ради України, які  повинні були забезпечити безперешкодну діяльность ЗМІ у передвиборний період 2009 року.
Державна митна служба України в своєму листі № 25/4-9-17/11314-ЄП від 16 вересня 2004 року визнала, що носії звуку та зображення із записами телевізійних програм і фільмів повинні ввозитися з умовним повним звільненням від оподаткування відповідно до ст. 206 Митного кодексу України та Конвенції.
У листі говориться, що впродовж цього періоду жодних змін у законодавстві України, яким регулюється порядок митного оформлення товарів у митний режим тимчасового ввезення, не відбулось.
"На сьогодні у телекомпаній є всі права на всі програми та фільми, що транслюються в їхньому ефірі, крім того, до компетенції митних органів не належить контроль за наявністю прав на трансляцію в ефірі певних творів" — йдеться у повідомленні. — Зараз для індустрії є несподіваним і незрозумілим радикальна зміна підходів Державної митної служби України до тлумачення положень Митного кодексу України та Конвенції про тимчасове ввезення, а також спроби митних органів стягувати з телеканалів не передбачені законодавством платежі, оскільки з даного питання телеканали виконують всі вимоги чинного законодавства України".

Формула №1 успіху в спортивному маркетингу!

Приєднуйся 10 вересня до Sport Marketing Marathon — марафону стратегій, метрик і рішень, які ведуть бренд до подіуму!

Кейси інтеграцій з різними видами спорту, інфлюєнс-механіки, вимірювання PR та багато іншого.

ЗАБРОНЮВАТИ УЧАСТЬ

Расскажите друзьям про новость

Новое видео