Гнучкість, гумор, креатив: як бізнесам пережити коронавірус
13 Мар 2020, 09:00

Гнучкість, гумор, креатив: як бізнесам пережити коронавірус

Агенція креативних людей WOOO про те, як бізнесу вижити в період карантину і відповідних обмежень

Автор материала

Коронавірусна лихоманка вже дійшла до України. Навчальні заклади йдуть на вимушені канікули, у ТікТоці шириться хештег #quarantine, а секретар РНБО Данілов лікується салом та часником. І щонайгірше — коронавірус вже зараз наносить шкоду бізнесу, а скоро можуть повністю розвалитися цілі ніші. Тому Агенція креативних людей WOOO вирішили поділитися своїми думками про те, як бізнесу вижити в період карантину і відповідних обмежень.

Marketing Media Review
Печатное издание MMR — лучший офлайн-канал украинского маркетолога. Обновленный сайт MMR.ua — быстрорастущий проект с исключительной аудиторией профессионалов

Перші жертви

Першою удар на собі відчула туристична сфера. Коли скасовуються авіарейси й автобусні тури, а країни перекривають кордони для мандрівників, туроператорам не залишається нічого більше, як рахувати збитки та зачиняти агентства.

Створіть ефективні PR стратегії разом з експертами Foundation Coffee Roasters, TWID, БФК Gulliver та ще понад 90 провідними брендами!

12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як розробити ефективні PR-стратегії, підвищити впізнаваність бренду та залучити нових клієнтів через сучасний маркетинг і співпрацю з лідерами думок.

Забронювати участь

Щось схоже очікує організаторів різноманітних заходів та заклади громадського харчування. Що масштабнішою ставатиме паніка, тим сильніше люди уникатимуть будь-яких масових скупчень. Багатьом компаніям доведеться перейти на віддалену роботу. Так, Twitter уже заборонив своїм працівникам приходити в офіси, а матч «Шахтар» — «Вольсбург» 12 березня пройде з пустими трибунами. Звучать ідеї відкласти на два роки Олімпійські ігри. Схоже, пора готуватися до сценарію «ми всі помремо».

Ми справді всі помремо?

Помремо — але не всі і не зразу. Виживуть найгнучкіші та найкреативніші. Потрібно бути готовим реагувати ситуативно. Наприклад, «коронавірусну ситуацію» уже вдало обіграв гурт «Хамерман знищує віруси», який влаштував концерт під лозунгом «Хамерман знищує коронавірус у Чернівцях». Чекаємо відповіді українського антивірусу «Zillya!».

І це тільки початок. Якщо ситуація загострюватиметься, багато бізнесів постануть перед серйозним вибором: або радикально змінюватися, або зникати. Чіплятися за старі моделі або ж відкривати нові можливості.

Одна з можливостей — інтернет

Наприклад, варто спробувати інтернет. Якщо раптом усі зачиняться вдома і не висуватимуть носа надвір, ваш бізнес повинен бути поряд і грати з клієнтом у шахи на кухні. Так, гірськолижний курорт «Буковель» пішов digital шляхом. Він активно спілкується з клієнтами в фейсбуці, телеграмі та інстаграмі й має можливість напряму працювати зі страхами та суттєво збільшувати прихильність навіть у кризові часи.

Якщо через карантин неможливо провести конференцію в залі, зробіть це в прямому ефірі. Якщо люди не приходять в ресторан, запустіть для них мобільний додаток з можливістю замовити їжу додому.

У конкуренції за клієнта перемагатимуть компанії з сильним голосом бренду. Людям потрібно мати вагомі аргументи, щоб комусь довіритися, особливо зараз. Потурбуйтеся про корпоративні сайти: все має бути просто, зручно і надійно.

Хто може допомогти?

Проникнути на кухню клієнта допоможуть креативні агенства, які візьмуть удар на себе і знайдуть нові шляхи спілкування з аудиторією. Єдиним порятунком в кризові часи ми бачимо грамотний маркетинг: розробка комунікаційної стратегії, гнучкість в підходах та постійний зв’язок.

Кожен, хто хоче зробити бізнес стійким до будь-яких загроз, повинен піти шляхом креативу. І навіть якщо завтра ми згадуватимемо перевірки температури в аеропортах як страшний сон, репутація та нові інструменти роботи з аудиторією залишаться й зроблять вашу компанію більш успішною.


Кавер: Агенція креативних людей WOOO

Автор
13 Мар 2020, 09:00
Расскажите друзьям про новость