Група «Ковальська» представила нову рекламну кампанію для свого флагманського продукту — «Бетон від Ковальської». Кампанія з лаконічною, але промовистою назвою «Був, є і буде» — стала результатом глибинного дослідження інсайтів клієнтів — тих, хто щодня працює з бетоном — виконробів, забудовників, дилерів. І саме їхня оцінка «Ковальської» лежить в основі креативу.
«Ми не вигадували — ми слухали. Запитали наших партнерів, чому вони роками співпрацюють саме з нами. І відповіді були настільки надихаючими, що ми просто взяли їх за основу кампанії», — коментує директор з маркетингу компанії Володимир Соболев.
У центрі кампанії — не продукт, а довіра до нього. Майже 70-річна історія «Бетону від Ковальської» тісно вплетена в історію Києва: понад 60% столичних будівель зведені саме з нього. Тому ключовий меседж «Був, є і буде» підкріплений візуальними образами знакових об’єктів Києва:
- НСК «Олімпійський», який бачив гучні перемоги національного футболу;
- Український дім — осередок культурно-мистецького життя країни;
- Майдан Незалежності — серце столиці та символ найважливіших змін у державі.
Глибинні інтерв’ю з клієнтами виявили ключові асоціації з компанією — стійкість, чесність, стабільність, якість і сервіс:
- «Є бетон, а є “Ковальська”».
- «Люди. Комфортно працювати з ними».
- «Ковальська — найстабільніший бетон».
- «”Ковальська” була, є і буде!».
Усі дослідження та креативи створила команда маркетингу «Ковальської», без залучення агентств. Це дозволило оперативно перетворити інсайти на рекламну кампанію, яка охоплює столичний outdoor, digital та радіо.
«Ми подивилися на себе очима тих, хто нас знає краще за всіх — наших партнерів. Тому в основі ключового повідомлення кампанії — цитата, якою охарактеризував «Ковальську» наш постійний клієнт», — зазначив Володимир Соболев.