«Був, є і буде»: київські пам’ятки підкреслили стійкість бетону від «Ковальської»
24 Кві 2025, 13:34

«Був, є і буде»: київські пам’ятки підкреслили стійкість бетону від «Ковальської»

Група «Ковальська» представила нову рекламну кампанію для свого флагманського продукту — «Бетон від Ковальської». Кампанія з лаконічною, але промовистою назвою «Був, є і буде» — стала результатом глибинного дослідження інсайтів клієнтів — тих, хто щодня працює з бетоном — виконробів, забудовників, дилерів. І саме їхня оцінка «Ковальської» лежить в основі креативу.

«Ми не вигадували  ми слухали. Запитали наших партнерів, чому вони роками співпрацюють саме з нами. І відповіді були настільки надихаючими, що ми просто взяли їх за основу кампанії», — коментує директор з маркетингу компанії Володимир Соболев.

У центрі кампанії — не продукт, а довіра до нього. Майже 70-річна історія «Бетону від Ковальської» тісно вплетена в історію Києва: понад 60% столичних будівель зведені саме з нього. Тому ключовий меседж «Був, є і буде» підкріплений візуальними образами знакових об’єктів Києва:

X-RAY: конкурс маркетингових проєктів, що залишають слід

Ми шукаємо не гучні обіцянки, а кампанії, після яких залишилося відлуння. Подай заявку на X-RAY і доведи, що твій проєкт — серед найкращих.

Подати заявку на конкурс
  • НСК «Олімпійський», який бачив гучні перемоги національного футболу;
  • Український дім — осередок культурно-мистецького життя країни;
  • Майдан Незалежності — серце столиці та символ найважливіших змін у державі.

Глибинні інтерв’ю з клієнтами виявили ключові асоціації з компанією — стійкість, чесність, стабільність, якість і сервіс:

  • «Є бетон, а є “Ковальська”».
  • «Люди. Комфортно працювати з ними».
  • «Ковальська — найстабільніший бетон».
  • «”Ковальська” була, є і буде!».

Усі дослідження та креативи створила команда маркетингу «Ковальської», без залучення агентств. Це дозволило оперативно перетворити інсайти на рекламну кампанію, яка охоплює столичний outdoor, digital та радіо.

«Ми подивилися на себе очима тих, хто нас знає краще за всіх — наших партнерів. Тому в основі ключового повідомлення кампанії — цитата, якою охарактеризував «Ковальську» наш постійний клієнт», — зазначив Володимир Соболев.

Розкажіть друзям про новину