1 етап дослідження ринку медійної інтернет-реклами за I півріччя 2020
29 Июл 2020, 15:10

1 етап дослідження ринку медійної інтернет-реклами за I півріччя 2020

Комітет Інтернет Асоціації України (ІнАУ) з питань інтернет-реклами виконав 1-й етап дослідження ринку медійної інтернет-реклами за I півріччя 2020 р.

Предметом дослідження став об’єм грошових коштів, що направляється рекламодавцями на сегменти медійної інтернет-реклами, орієнтованої на українську інтернет-аудиторію.

За підсумками 1-го етапу досліджень визначені частки окремих сегментів ринку медійної інтернет-реклами:

Створіть ефективні PR стратегії разом з експертами Foundation Coffee Roasters, TWID, БФК Gulliver та ще понад 90 провідними брендами!

12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як розробити ефективні PR-стратегії, підвищити впізнаваність бренду та залучити нових клієнтів через сучасний маркетинг і співпрацю з лідерами думок.

Забронювати участь
Частка Банерної реклами (визначення — слайд 4 Методики)38,1%
Частка In-stream video (реклама в відеоплеєрі pre-roll, mid-roll, post-roll, pause-roll, overlay-реклама, picture-in-pause)44,2%
Частка In-page video (content-roll)7,5%
Частка інших нестандартних рішень (спливаючі вікна pop-up і pop-under, формати catfish і screenglide, синхронні банери, фронтлайни, повноекранна реклама, звукова реклама в цифровому аудіопотоці, інші подібні прояви)6,1%
Частка Спонсорства (визначення — слайд 4 Методики)4,1%
  

Для порівняння з попередніми дослідженнями: дані за 1-е півріччя 2019 — див. тут, за 2019 рік — тут.

В ході дослідження також були визначені частки сегментів мобільного медійної інтернет-реклами за 2019 рік (реклами, орієнтованої на користувачів мобільних пристроїв, визначення — слайд 5 Методики). Частка сегментів мобільної медійної інтернет-реклами в загальному обороті медійної інтернет-реклами склала:

Частка Банерної реклами26,0%
Частка In-stream video23,9%
Частка In-page video (content-roll)3,3%
Частка інших нестандартних рішень1,4%
Частка Спонсорства0,4%
Всього (частка мобільної реклами в загальному обороті)55%

Була визначена частка закупівель за допомогою Programmatic (визначення — слайд 3 Методики), вона склала для агентств 41,6%.

Також була визначена частка соціальних медіа і месенджерів (FB, Instagram, Twitter, YouTube, Skype, Viber та ін.). Вона склала у агентств 43,7%.

6 серпня завершиться 2-й етап досліджень. Анкети для його проведення (для холдингів, майданчиків і сейлз-хаузів) надішлемо найближчим часом. За підсумками 2-го етапу буде визначено обсяг ринку медійної інтернет-реклами за I півріччя 2020 р., частку прямих продажів на цьому ринку і частку продажів за допомогою Programmatic.

Серед представників агентств інтернет-реклами, які взяли участь в дослідженні і сформували пул агентств: Dentsu Aegis Network Ukraine; razom communications; Group M, IPlace; TMGU; AdWork; DIEVO; MediaHead; Netpeak; WebPromo; ADINDEX, MixDigital, PRODigital і Медіа Партнерство Баінг.

Расскажите друзьям про новость