Комітет Інтернет Асоціації України (ІнАУ) з питань інтернет-реклами виконав 1-й етап дослідження ринку медійної інтернет-реклами за I півріччя 2020 р.
Предметом дослідження став об’єм грошових коштів, що направляється рекламодавцями на сегменти медійної інтернет-реклами, орієнтованої на українську інтернет-аудиторію.
За підсумками 1-го етапу досліджень визначені частки окремих сегментів ринку медійної інтернет-реклами:
Частка Банерної реклами (визначення — слайд 4 Методики) | 38,1% |
Частка In-stream video (реклама в відеоплеєрі pre-roll, mid-roll, post-roll, pause-roll, overlay-реклама, picture-in-pause) | 44,2% |
Частка In-page video (content-roll) | 7,5% |
Частка інших нестандартних рішень (спливаючі вікна pop-up і pop-under, формати catfish і screenglide, синхронні банери, фронтлайни, повноекранна реклама, звукова реклама в цифровому аудіопотоці, інші подібні прояви) | 6,1% |
Частка Спонсорства (визначення — слайд 4 Методики) | 4,1% |
Для порівняння з попередніми дослідженнями: дані за 1-е півріччя 2019 — див. тут, за 2019 рік — тут.
В ході дослідження також були визначені частки сегментів мобільного медійної інтернет-реклами за 2019 рік (реклами, орієнтованої на користувачів мобільних пристроїв, визначення — слайд 5 Методики). Частка сегментів мобільної медійної інтернет-реклами в загальному обороті медійної інтернет-реклами склала:
Частка Банерної реклами | 26,0% |
Частка In-stream video | 23,9% |
Частка In-page video (content-roll) | 3,3% |
Частка інших нестандартних рішень | 1,4% |
Частка Спонсорства | 0,4% |
Всього (частка мобільної реклами в загальному обороті) | 55% |
Була визначена частка закупівель за допомогою Programmatic (визначення — слайд 3 Методики), вона склала для агентств 41,6%.
Також була визначена частка соціальних медіа і месенджерів (FB, Instagram, Twitter, YouTube, Skype, Viber та ін.). Вона склала у агентств 43,7%.
6 серпня завершиться 2-й етап досліджень. Анкети для його проведення (для холдингів, майданчиків і сейлз-хаузів) надішлемо найближчим часом. За підсумками 2-го етапу буде визначено обсяг ринку медійної інтернет-реклами за I півріччя 2020 р., частку прямих продажів на цьому ринку і частку продажів за допомогою Programmatic.
Серед представників агентств інтернет-реклами, які взяли участь в дослідженні і сформували пул агентств: Dentsu Aegis Network Ukraine; razom communications; Group M, IPlace; TMGU; AdWork; DIEVO; MediaHead; Netpeak; WebPromo; ADINDEX, MixDigital, PRODigital і Медіа Партнерство Баінг.