«Галичина» призвала брати силу Карпат
22 Янв 2021, 14:17

«Галичина» призвала брати силу Карпат

Молочна компанія «Галичина» представила новий відеоролик, який став продовженням комунікаційної кампанії «Бери силу Карпат». У ньому показали силу Карпат, яким наповнений флагманський продукт компанії – карпатський йогурт. До участі у зйомках запросили не професійних акторів, а хлопців і дівчат, які люблять активний відпочинок та їдуть в гори за перезавантаженням. Реалізувала відеороботу відома продакшн-студія Gvardiya Production House.  

«Для того, щоб донести головну ідею відео до глядачів, ми знімали ролик у неймовірних місцях західної України. У відео можна побачити пейзажі Карпатського біосферного заповідника, Мармароського заповідного масиву, річку Тису, місцевості поблизу гори піп Іван, – розповідає маркетинговий директор молочної компанії «Галичина» Оксана Андрушків. – Адже саме в цих місцях ми всі наповнюємося силою та енергією –  справжньою карпатськістю».   

Реалізувала для компанії нову відеороботу київська продакшн-студія Gvardiya Production House. Аудіальний ряд, ритм якого передає слоган «Бери силу Карпат», виконала звукова студія Baker Streer Sound Studio.

Нова економічна реальність: які тренди визначатимуть ринок у 2025 – досвід TERWIN, Arcelor Mittal, Kvertus, BRAVE1, Starlight media, ГК «Молочний альянс» та 40 провідних управлінців та державних діячів.

11 квітня на Business Wisdom Summit дізнайтеся, як розширювати партнерства, зміцнювати довіру до бренду та виходити на міжнародні ринки. Реальні стратегії та досвід компаній, які вже зробили цей крок.

Забронювати участь

«Основним нашим завданням було передати глядачеві відчуття сили Карпат у продукті.  Тож історія, яку ми розповіли у відео, про натуральність – натуральність природи та карпатського йогурту, – зазначає режисер відеоролику Артем Плужаров. – Принциповим рішенням було знімати у головних ролях звичайну молодь, а не професійних акторів. Тож ми показали хлопців і дівчат у їхньому звичному середовищі – те, чим вони справді займаються і що найбільше люблять: надихатись та оновлюватись у горах».

Нагадаємо, торгова марка «Галичина» розпочала нову комунікаційну кампанію, мета якої показати природне походження та користь чистого карпатського йогурту. У підтримку цього створили серію відеороликів зі слоганом «Бери силу Карпат». У роликах показали первозданність карпатської природи, яка є втіленням чистого вершкового смаку, натуральності (природна жирність) та корисності продукту (вміст білку). Це все атрибути свого українського йогурту – Карпатського.

Расскажите друзьям про новость