Молочна компанія «Галичина» представила новий відеоролик, який став продовженням комунікаційної кампанії «Бери силу Карпат». У ньому показали силу Карпат, яким наповнений флагманський продукт компанії – карпатський йогурт. До участі у зйомках запросили не професійних акторів, а хлопців і дівчат, які люблять активний відпочинок та їдуть в гори за перезавантаженням. Реалізувала відеороботу відома продакшн-студія Gvardiya Production House.
«Для того, щоб донести головну ідею відео до глядачів, ми знімали ролик у неймовірних місцях західної України. У відео можна побачити пейзажі Карпатського біосферного заповідника, Мармароського заповідного масиву, річку Тису, місцевості поблизу гори піп Іван, – розповідає маркетинговий директор молочної компанії «Галичина» Оксана Андрушків. – Адже саме в цих місцях ми всі наповнюємося силою та енергією – справжньою карпатськістю».
Реалізувала для компанії нову відеороботу київська продакшн-студія Gvardiya Production House. Аудіальний ряд, ритм якого передає слоган «Бери силу Карпат», виконала звукова студія Baker Streer Sound Studio.
«Основним нашим завданням було передати глядачеві відчуття сили Карпат у продукті. Тож історія, яку ми розповіли у відео, про натуральність – натуральність природи та карпатського йогурту, – зазначає режисер відеоролику Артем Плужаров. – Принциповим рішенням було знімати у головних ролях звичайну молодь, а не професійних акторів. Тож ми показали хлопців і дівчат у їхньому звичному середовищі – те, чим вони справді займаються і що найбільше люблять: надихатись та оновлюватись у горах».
Нагадаємо, торгова марка «Галичина» розпочала нову комунікаційну кампанію, мета якої показати природне походження та користь чистого карпатського йогурту. У підтримку цього створили серію відеороликів зі слоганом «Бери силу Карпат». У роликах показали первозданність карпатської природи, яка є втіленням чистого вершкового смаку, натуральності (природна жирність) та корисності продукту (вміст білку). Це все атрибути свого українського йогурту – Карпатського.