Кар’єрний портал та платформа професійного розвитку Happy Monday запустили опитування серед сотень спеціалістів з комунікацій, аби дослідити реальні зарплати ринку. Крім розміру щомісячного доходу, анкетування включає питання про досвід роботи, рівень компетенцій, тип зайнятості. Анкетування актуальне для SMM-менеджерів, копірайтерів, піарників, контент-менеджерів, журналістів та редакторів.
Як дослідження зможе допомогти ринку?
- Роботодавці та рекрутери зможуть краще зрозуміти, яку зарплату пропонувати кандидатам та теперішнім робітникам.
- Спеціалісти зрозуміють, яку зарплату просити на співбесіді чи при підвищенні.
- Молоді спеціалісти та світчери зможуть оцінити зарплатні перспективи у новій професії.
- Всі професіонали сфери отримають розуміння, які фактори впливають на підвищення доходу та чи треба все ж таки вчити англійську.
Організатори наголошують, що опитування є анонімним, а час заповнення анкети — 3-5 хв.