Бренд мороженого прорекламировали с помощью известных скульптур.
09 Окт 2017, 12:59

Бренд мороженого прорекламировали с помощью известных скульптур.

Бразильское рекламное агентство PPM вместе с Estudio Gelmi создали аппетитную кампанию для бренда мороженого Habib. Креативщики представили три разных вкуса (шоколадный, клубничный и ванильный) в форме известных скульптур: греческой богини Артемиды, статуи острова Пасхи и «Мыслителя» Огюста Родена.  

Створіть ефективні PR стратегії разом з експертами Foundation Coffee Roasters, TWID, БФК Gulliver та ще понад 90 провідними брендами!

12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як розробити ефективні PR-стратегії, підвищити впізнаваність бренду та залучити нових клієнтів через сучасний маркетинг і співпрацю з лідерами думок.

Забронювати участь

Расскажите друзьям про новость