Сеть видеопроката Blockbuster сняло ролик с енотом
27 Дек 2010, 15:16

Сеть видеопроката Blockbuster сняло ролик с енотом

 

Сеть видеопроката Blockbuster и рекламное агентство EURO RSCG Чикаго, США сняли рекламное видео под название «Енот». Теглайн кампании: «Зачем ждать 28 дней, чтобы увидеть фильм в прокате».

Створіть ефективні PR стратегії разом з експертами Foundation Coffee Roasters, TWID, БФК Gulliver та ще понад 90 провідними брендами!

12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як розробити ефективні PR-стратегії, підвищити впізнаваність бренду та залучити нових клієнтів через сучасний маркетинг і співпрацю з лідерами думок.

Забронювати участь

 

Расскажите друзьям про новость