23 Апр 2018, 13:25

На MMR вынесли вердикт креативу для ОККО.

Подводим итоги голосования по креативу для новой кампании для ОККО от banda agency. Большинство голосов – 211 против 155 высказали свое мнение, что заимствования идеи рекламной кампании McDonald’s «Come as you are» от агентства BETC, Paris 2010 года не произошло. С чем и поздравляем banda agency!  

Опануйте вау-маркетинг та прокачайте креативну стратегію вашого бренда на MRKTNG марафоні від MMR та Ekonomika+.

25 червня понад 30 спікерів з Ощадбанку, Укрзалізниці, Kernel, Intertop, CHER’17, Vandog Agency та інших компаній поділяться найкращими маркетинг-практиками та креативними кейсами, які вражають весь світ.

Забронювати участь
Расскажите друзьям про новость

Новое видео