Тільки й розмов про міленіалів та нові покоління. Вони змінили майже все: бізнес, моду, відношення до екології та комунікації. Тепер ніяких дзвінків, відповідей «ок» та телебачення. Але базове залишається. Звісно, далі мова йтиме про гастрономію. Food-бум, кількість нових ресторанів та служб доставки зростає рекордними темпами. Там-де попит, там і пропозиція.
Помітили, як швидко дводенне застілля, майонезні салати та гори посуду відходять у минуле? Приготування їжі вдома та пишні застілля міленіали залишили попередньому поколінню Х. Зараз моду на ті чи інші продукти диктує здебільшого маркетинг. Як, наприклад, історія з авокадо. Ще порівняно недавно знайомий нам зелений плід називався «алігаторовою грушею». Ніхто не уявляв, як можна змусити людину його з’їсти. Що ми маємо зараз — можливо, саме в цю хвилину ви їсте тост з авокадо.
Міленіали вивели на перший план розумне споживання, нестандартну подачу та гастро-експірієнс, що заполонили стрічку Інстаграм мікро- та макро-інфлюенсерів.
Але хто може розповісти більше, ніж професійні кухарі? Особливо шефи кейтерінгу. На відміну від ресторану цим гуру кулінарії доводиться одночасно обслуговувати 100, 500 і навіть 3000 гостей. Вони знають вподобання перших осіб країни, що обирають національні і міжнародні компанії та що прийнято подавати на закритих приватних вечірках.
«За роки роботи в ресторанній галузі в Україні та Європі я „пережив“ сотні модних тенденцій. Аналізуючи всі тренди можу сказати, що їжа — це невичерпне джерело натхнення. Основні поєднання і продукти вже придумані і знайдені, зараз кожному шефу залишається робити з них нові шедеври», — ділиться Олександр Білошицький, Шеф-кухар Фігаро-Кейтерінг.
Покоління Y, бажаючи зекономити свій час, частіше замовляє доставку снеків у боксах або кейтерінг. Цей особистий ресторан, який пропонує страви із різних країн світу, готовий декор та інстаграмний вау-ефект, може приїхати додому або на будь-яку іншу локацію. П’ять років тому про кейтерінг знали здебільшого організатори подій в агентствах та компаніях. Але останнім часом ситуація змінюється і українці досить часто замовляють послугу кейтерінгу також для своїх приватних подій: весіль, днів народження, дівич-вечорів тощо. За статистикою Фігаро-Кейтерінг, у 2018 вони обслужили 1030 подій та нагодували 123 000 гостей, що удвічі більше порівняно з 2014 роком.
Чи можемо ми говорити про кейтерінг «четвертої хвилі»? Ймовірно, що так, адже сьогодні ця послуга піднялася на новий левел, ставши частиною лайфстайлу міленіалів, культури ділових комунікації та однією з можливостей посилити бренд компаній. Як міленіали видозмінять кейтерінг та які гастрономічні враження будуть трендовими у майбутньому — дізнаємося найближчим часом.