Як охопити 91% цільової аудиторії: кейс проєкту «Нам цим дихати»
16 Июн 2021, 16:03
PR

Як охопити 91% цільової аудиторії: кейс проєкту «Нам цим дихати»

Навесні 2021 року Amplifi Ukraine разом із Isobar Ukraine і низкою медійних компаній запустили масштабну інформаційну кампанію із протидії спалювання сухостою та бур’янів.

У березні український інформаційний простір наповнився емоційними соціальними роликами, де із задимлених майданчиків діти закликали не палити масово листя, а натомість почати компостувати його.

Детальніше про проблему та стратегію ініціаторки проєкту розповідали раніше.

Створіть ефективні PR стратегії разом з експертами Foundation Coffee Roasters, TWID, БФК Gulliver та ще понад 90 провідними брендами!

12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як розробити ефективні PR-стратегії, підвищити впізнаваність бренду та залучити нових клієнтів через сучасний маркетинг і співпрацю з лідерами думок.

Забронювати участь

За час кампанії з 20 березня по 29 квітня було охоплено 91% цільової аудиторії: як потенційних «паліїв» – людей у віці 35+, вся Україна, так і агентів змін – батьків дітей у віці 27–40.

За результатами другої хвилі опитування Gradus*, шкідливі звички українців вдалося змінити:

  • У 8 (!) разів виросло використання методу індивідуального компостування і досягло 50%;
  • 69% людей знають про альтернативні методи утилізації сухого листя, трави та бур’яну, у порівнянні з 60% у першій хвилі;
  • 42% «паліїв», які перестали палити траву та бур’ян, почали це робити завдяки впливу побаченої реклами;
  • 82% вважають спалення сухостою суспільно важливою проблемою, у порівнянні з 48% у першій хвилі.
 «Коли ми взялися робити проєкт, який спроможний змінити закоренілі звички українців-паліїв, ми не очікували швидких результатів. Ми розуміли, що на це потрібні роки, згуртованість людей навколо проблеми та неабиякі зусилля кожного. Але те, що ми побачили, підбиваючи перші підсумки, вражає! Ми вдячні кожному партнеру проєкту, а це – понад 40 компаній. Далі – більше!».
Юлія Карпушина
CEO Amplifi Ukraine, ініціаторка проєкту

Сумарно проєкт отримав:

  • понад 3000 виходів в ефірі 10 національних та 7 регіональних телеканалів
  • понад 3000 виходів в ефірі 23 радіостанцій країни
  • більше ніж 24 мільйонів показів у digital завдяки 10 рекламним локальним та глобальним мережам
  • 1,6 мільйона показів на 130 відео-бордах зовнішньої реклами
  • понад 100 тисяч листівок та плакатів було роздано серед мешканців активних громад по всій Україні.

Окрім цього «Нам цим дихати» отримав потужну підтримку в ЗМІ та соціальних мережах:

  • 35 публікацій в онлайн-медіа
  • Понад 40 виходів PR матеріалів на порталах територіальних громад
  • 840 дописів у соцмережах** від користувачів Facebook та Instagram і більше ніж 4200 репостів
  • 4 інтерв’ю з ініціаторами проєкту та партнерами.
«Далі ми продовжимо будувати знання про проблему та її рішення як серед сільського, так і міського населення. Залучимо колаборації з компаніями, які готові відбудовувати кращу версію України та впливати на українців власним прикладом»
Анна Жуковська
CEO Isobar Ukraine

Другий флайт заплановано на вересень 2021 року.

*За даними дослідження в рамках проєкту «Нам цим дихати», проведеного аналітичною компанією Gradus на замовлення Amplifi Ukraine та Isobar Ukraine шляхом опитування серед понад 1200 учасників онлайн-панелі Gradus у віці 14-65 років, які мешкають у селах та містах.

*За даними Компанії YouScan

Расскажите друзьям про новость