«Нам цим дихати»: національна кампанія проти спалювання листя
23 Мар 2021, 15:26

«Нам цим дихати»: національна кампанія проти спалювання листя

Щовесни та восени в повітрі разом з димом зависає питання: «Як цим дихати?» І справа не в традиційному вересневому шашликуванні чи вихлопних газах старих вантажівок — проблема значно глибша. Сезонне спалювання бур’янів шкодить усім нам, тож Isobar та Amplifi Ukraine вирішили запустити всеукраїнський соціальний проєкт «Нам цим дихати».

Проєкт наголошує, що спалювання листя — це погано, і заохочує населення до альтернативних методів перероблювання бур’янів — компостування. 

За даними дослідження Gradus*, 39,4% українців продовжують спалювали суху рослинність. А 52% паліїв навіть не знають про небезпеку від такого способу.

Створіть ефективні PR стратегії разом з експертами Foundation Coffee Roasters, TWID, БФК Gulliver та ще понад 90 провідними брендами!

12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як розробити ефективні PR-стратегії, підвищити впізнаваність бренду та залучити нових клієнтів через сучасний маркетинг і співпрацю з лідерами думок.

Забронювати участь

Тож в цьому проєкті зосередилися на шкоді диму для здоров’я. Amplifi Ukraine та Isobar Ukraine, разом з громадською організацією Центр розвитку інновацій та ПРООН запустили масштабну інформаційну кампанію. Мета — закликати громади компостувати бур’яни та листя замість спалювання за допомогою телебачення, діджитал та радіо.

Юля Карпушина, СЕО Amplifi Ukraine, ініціаторка проєкту: «Ми впевнені, що глобальну проблему потрібно вирішувати на глобальному рівні. Тому ми вивчили аудиторію наших «паліїв» та розібралися, як до них достукатися. Розмову зі старшим поколінням ми ведемо через соціальні ролики та освітні сюжети на їхніх улюблених телеканалах медіагруп Інтер та Україна. Аудиторію середнього віку ми залучимо через діджитальні ресурси Google, Facebook, а також цілу низку локальних лідерів на кшталт Gismeteo, Megogo, Admixer, Starlight Digital тощо. А молодь? Її ми «вербуватимемо» в агентів змін, адже, згідно з даними Gradus, 20% людей, які перестали палити бур’ян, зробили це на прохання дітей та онуків». 

Шлях команди проєкту «Нам цим дихати» – емоційна комунікація з кожним з обраних сегментів цільової аудиторії: 1) старшого покоління із господарством і 2) дітей та онуків для впливу на бабусь, дідусів та інших родичів. 

Анна Жуковська, СЕО Isobar Ukraine: «Креативну ідею проєкту надихнула позиція «Онуки — то святе», бо турбота про майбутнє онуків мотивує старше покоління сильніше за турботу про власний добробут. Разом із продакшеном Cashmere Films наша команда створила серію роликів із головними героями — дітьми. Граючись на задимлених дитячих майданчиках, вони закликають бабусь та дідусів не палити листя та бур’ян, а послуговуватися альтернативним методом – компостуванням. Наша задача – не залякати українців, а дати їм корисну альтернативу».

Як правильно компостувати? Цьому навчать прості та зрозумілі листівки-інструкції, які ми поширимо серед близько 100 чинних громад України.  

Ефективність кампанії ми виміряємо за допомогою ще одного дослідження від Gradus. Його компанія зробить після першого весняного флайту проєкту, а результати ми дізнаємося вже в травні. Другий флайт заплановано на вересень 2021 року — адже тоді люди спалюють опале листя.

Кампанію створено за підтримки Партнерів проєкту: Inter Media Group, Медіа група Україна, а також Міністерства захисту довкілля та природних ресурсів України, дослідницької компанії Gradus та локальних і глобальних діджитальних ресурсів.

*За даними дослідження в рамках проєкту «Нам цим дихати», проведеного аналітичною компанією Gradus на замовлення Amplifi Ukraine та Isobar Ukraine шляхом опитування серед понад 1200 учасників онлайн-панелі Gradus у віці 14-65 років, які мешкають у селах та містах.

Расскажите друзьям про новость