MMR презентує склад експертного журі
06 Май 2021, 14:25
PR

MMR презентує склад експертного журі

Оцінка кейсів та номінантів в рамках Антикризового PR марафону є комплексною. Наразі триває онлайн-голосування, яке закінчиться вже опівночі 10 травня.

А вже з 11 травня роботу над оцінюванням розпочне експертне журі. До його складу увійшли:

  • Олена Дерев’янко, віце-президент Української PR-Ліги, партнер агенції PR-Service, д-р екон.наук, проф.
  • Оксана Рудюк, голова Української Асоціації зі зв’язків з громадськістю
  • Ярина Ключковська, директорка з корпоративних комунікацій «АрселорМіттал Кривий Ріг»
  • Олена Плахова, директорка з управління репутацією та маркетингу «Нова пошта»
  • Євгенія Панкратєва, CEO Noblet Media CIS
  • Ірина Кузнєцова, співуправляючий креативний партнер агенції J&I Advertising&PR
  • Катерина Співакова, директорка комунікаційної агенції Pleon Talan
  • Ірина Золотаревич, коуч власників та політиків, екс-радник з комунікацій Прем’єр-міністра Украіни, засновниця «Школа Масштабирующего Коучинга»
  • Оксана Миронько, директорка з комунікацій Європейської Бізнес Асоціаціїї
  • Ірина Кузнєцова, співуправляючий креативний партнер агенції J&I Advertising&PR
  • Ірина Сердюк, заступниця генерального директора ekonomika+
  • Катерина Машевська, керівниця проєкту MMR
  • Олександр Клімашевський, digital директор ekonomika+

Оцінювання проєктів, команд та ТОП-менеджерів відбуватиметься за рейтинговою системою. Кожен експерт проаналізує відповідність та акутальність проєкту ринковим вимогам, оцінить ефективність роботи PR-команди та вплив публічної активності ТОП-менеджера на бізнес та стейкхолдерів.

Створіть ефективні PR стратегії разом з експертами Foundation Coffee Roasters, TWID, БФК Gulliver та ще понад 90 провідними брендами!

12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як розробити ефективні PR-стратегії, підвищити впізнаваність бренду та залучити нових клієнтів через сучасний маркетинг і співпрацю з лідерами думок.

Забронювати участь

Оцінка професіоналів галузі відбуватиметься за методологією стратегічного партнера — агенції PR-Service.

Нагадаємо, що нагородження переможців відбудеться в рамках Антикризового PR марафону 20 травня.

Ознайомитися з програмою та придбати квитки можна тут.

Расскажите друзьям про новость