Оцінка кейсів та номінантів в рамках Антикризового PR марафону є комплексною. Наразі триває онлайн-голосування, яке закінчиться вже опівночі 10 травня.
А вже з 11 травня роботу над оцінюванням розпочне експертне журі. До його складу увійшли:
- Олена Дерев’янко, віце-президент Української PR-Ліги, партнер агенції PR-Service, д-р екон.наук, проф.
- Оксана Рудюк, голова Української Асоціації зі зв’язків з громадськістю
- Ярина Ключковська, директорка з корпоративних комунікацій «АрселорМіттал Кривий Ріг»
- Олена Плахова, директорка з управління репутацією та маркетингу «Нова пошта»
- Євгенія Панкратєва, CEO Noblet Media CIS
- Ірина Кузнєцова, співуправляючий креативний партнер агенції J&I Advertising&PR
- Катерина Співакова, директорка комунікаційної агенції Pleon Talan
- Ірина Золотаревич, коуч власників та політиків, екс-радник з комунікацій Прем’єр-міністра Украіни, засновниця «Школа Масштабирующего Коучинга»
- Оксана Миронько, директорка з комунікацій Європейської Бізнес Асоціаціїї
- Ірина Кузнєцова, співуправляючий креативний партнер агенції J&I Advertising&PR
- Ірина Сердюк, заступниця генерального директора ekonomika+
- Катерина Машевська, керівниця проєкту MMR
- Олександр Клімашевський, digital директор ekonomika+
Оцінювання проєктів, команд та ТОП-менеджерів відбуватиметься за рейтинговою системою. Кожен експерт проаналізує відповідність та акутальність проєкту ринковим вимогам, оцінить ефективність роботи PR-команди та вплив публічної активності ТОП-менеджера на бізнес та стейкхолдерів.
Оцінка професіоналів галузі відбуватиметься за методологією стратегічного партнера — агенції PR-Service.
Нагадаємо, що нагородження переможців відбудеться в рамках Антикризового PR марафону 20 травня.
Ознайомитися з програмою та придбати квитки можна тут.