Редакція MMR спільно зі стратегічним партнером — агенцією PRService — почали підготовку до відбіркового етапу голосування, результатом якого стане шорт-ліст PR-фахівців, представників українського бізнесу.
Оцінка номінантів буде відбуватися в двох площинах. Онлайн свої голоси за найкращих віддасть професійна спільнота та читачі MMR. Офлайн буде оцінювати експертне журі, склад якого буде презентовано найближчим часом.
Журі оцінюватиме всіх кандидатів за критеріями:
- Інституційна спроможність — комплексний показник, що характеризує одночасно позицію номінанта в системі прийняття рішень всередині компанії та вплив на зовнішніх стейкхолдерів. Оцінка включає і ступінь особистого впливу на цільові аудиторії.
- Системність діяльності — наявність стратегії і системного менеджменту, вміння будувати і реалізувати плани, розуміння логіки управління репутацією і організації своєї роботи.
- Наявність успішних і резонансних PR-проєктів — позитивний вплив PR-проєктів, які асоціюються з номінантом, на репутацію компанії. Вміння оперувати інструментарієм, приймати нестандартні рішення та працювати з репутаційними ризиками різного генезису.
- Професійна репутація — досвід успішної роботи в PR-індустрії, участь у житті галузі (просвітницька активність, експертні думки), впізнаваність «професійного почерку».
За кожним критерієм номінанту буде виставлятися бал від 1 до 10. Бали будуть перераховані у комплексну оцінку за результатами голосування всіх членів журі.
У фінальному підрахунку до експертних голосів буде додано бал від онлайн-спільноти. За сумарним балом і буде сформовано рейтинг ТОП-25 PR фахівців України.
Презентація рейтингу відбудеться в рамках Антикризового PR марафону 20 травня. Повну версію з результатами голосувань членів журі буде опубліковано на mmr.ua та в журналі «ТОП-100. Рейтинги найбільших».