Соціальні ініціативи WOG – приклад багатовекторної комунікації компанія-суспільство
29 Апр 2021, 14:05
PR

Соціальні ініціативи WOG – приклад багатовекторної комунікації компанія-суспільство

Мережа АЗК WOG демонструє приклад органічної інтеграції соціальних проєктів в загальнокорпоративну комунікаційну стратегію, залучаючи до цього клієнтів. 

Одним з таких кейсів, який претендує на перемогу в номінації «Комплексна PR кампанія» — є еко-платформа WOG «До природи з добром», в рамках якої мережа сама стає еко-френдлі, а також виховує еко-свідомість у клієнтів. Всі проєкти в рамках платформи можна умовно розділити на три категорії: популяризація еко-відповідальності серед населення, захист навколишнього середовища від забруднення та раціоналізація використання природних ресурсів.

Наразі в рамках платформи розвивається три активації: сортування сміття, переробка кавової гущі, збір та переробка відпрацьованих батарейок.

Створіть ефективні PR стратегії разом з експертами Foundation Coffee Roasters, TWID, БФК Gulliver та ще понад 90 провідними брендами!

12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як розробити ефективні PR-стратегії, підвищити впізнаваність бренду та залучити нових клієнтів через сучасний маркетинг і співпрацю з лідерами думок.

Забронювати участь

Наприкінці 2020 року на 34 столичних АЗК WOG встановлено баки для роздільного збору пластику, скла та паперу. Сміття з цих баків доставляють в пункт сортування, звідки воно відправляється на переробку. До кінця 2021 року на заправках мережі буде зібрано близько 120 тонн відходів. Географію проекту буде розширено.

Наступний проект, який запустив WOG спільно з українською еко-компанією Blue Ocean Solutions (BOS) у листопаді 2020 р. – переробка кавової гущі. Макуха з кавомашин мережі забирається для подальшої переробки в зручні й екологічні підстаканники, які повертаються на заправки. До кінця 2021 року проект буде реалізований у містах-мільйонниках, а далі – по всій мережі.

Крім цього, кавова гуща із заправок у Луцьку йде на переробку в компанію «Пастернак», де її використовують для виготовлення органічного добрива – біогумусу. 

Також мережа відмовилася від використання пластикових трубочок для напоїв – на всіх об’єктах компанії пропонуються їх екологічний паперовий аналог.

Ще один еко-напрямок компанії – збір та відправлення на переробку відпрацьованих батарейок. Напрямок реалізується в партнерстві з проєктом «Батарейки, здавайтеся!», що гарантує 100% правильну переробку всіх зібраних батарейок на заводі в Румунії.

Для WOG турбота про навколишнє середовище – не просто частина бізнес-стратегії, це наша особиста відповідальність
Олена Осипчук
директор з комунікацій WOG та кураторка екоплатформи

Чому WOG інвестує в еко-проєкти?

У WOG кажуть, що найбільший постачальник пального в країні не може собі дозволити бути екологічно пасивним. Адже нині в Україні ситуація із забрудненням навколишнього середовища просто катастрофічна. В той час, коли в Європі переробляють понад 2/3 побутових відходів, в Україні – це 5%. Еко-платформа «До природи з добром» дає можливість поліпшити екологічну безпеку країни. 

Ми інвестуємо в еко-проекти тому, що вони дозволяють оптимізувати використання ресурсів, скоротити деякі витрати та навіть приносити прибутки. Своїм прикладом хочемо надихнути й інші українські бізнеси

Цінність такого проєкту ще в тому, що компанія не є основною дійовою особою, вона створює майданчик  для всіх охочих стати еко-френдлі. Соціальні ініціативи лише тоді стають вдалими, коли змінюють людей навколо, змушують замислитися над майбутнім. 

Всі еко-ініціативи мають широку підтримку в ЗМІ та соціальних мережах. Так, наприклад, до вибору дизайну контейнера для батарейок партнери долучили користувачів соціальних мереж, зокрема – Facebook. Ми провели голосування за кращий, найбільш привабливий та зрозумілий бокс. Понад 90% голосів отримав прозорий контейнер, який в подальшому був виготовлений та розміщений на всіх АЗК мережі WOG. 

Загалом, опубліковані матеріали у друкованих/онлайн виданнях та соціальних медіа отримали охоплення понад 300 млн. 

«До природи з добром» — це ініціатива саме PR-команди WOG. І це приклад того, як PR здатен трансформувати компанію та продукти. 

Расскажите друзьям про новость