Зняв ролик – допоміг врятувати дитину: благодійна ініціатива шукає креаторів
26 Сен 2019, 07:00

Зняв ролик – допоміг врятувати дитину: благодійна ініціатива шукає креаторів

Фестиваль соціальної реклами Molodiya Festival’19 запрошує рекламістів зняти відеоролик у номінацію «СМС-благодійність».
В Україні кожна 15-та дитина народжується передчасно. Немовля, яке з’явилося на світ раніше визначеного терміну, зовсім не готове до існування. Українські лікарі, через брак фінансування з боку держави, вимушені просити небайдужих людей допомогти їм рятувати життя маленьких пацієнтів.
Саме тому Molodiya Festival разом із Українською Біржою Благодійності та Щедрим Вівторком збирає кошти на життєво необхідне обладнання для малюків за допомогою благодійних смс на номер 88001. І закликають креаторів та мувімейкерів допомогти своєю соціалкою.

Створіть ефективні PR стратегії разом з експертами Foundation Coffee Roasters, TWID, БФК Gulliver та ще понад 90 провідними брендами!

12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як розробити ефективні PR-стратегії, підвищити впізнаваність бренду та залучити нових клієнтів через сучасний маркетинг і співпрацю з лідерами думок.

Забронювати участь

Ролик має спонукати глядачів слати благодійні смс на номер 88001 для порятунку недоношених дітей.

 Хронометраж: 15-30 сек

 Заохочувальний бонус: 15 000 грн для переможця номінації

 Дедлайн: 10 жовтня

Бриф і заявку можна надсилати сюди.

«Ми звикли називати благодійниками людей, які мають змогу жертвувати багато грошей, та не забуваймо, що вдала комунікація може вартувати більше за шестизначну цифру банківського переказу. Тож ми будемо щасливі рекламникам-меценатам, які мають можливість переказати свій час і хист. Ну і традиційно: лупаймо сю скалу разом!», – закликають в Molodiya Festival. 

Расскажите друзьям про новость