«Я теж так думаю»: як психографічне дослідження допомагає достукатися до споживачів
14 Июн 2019, 09:00

«Я теж так думаю»: як психографічне дослідження допомагає достукатися до споживачів

Євгенія Близнюк, засновниця та директорка аналітичної агенції Corestone Group, про сім психотипів українців та як привернути увагу кожного з них

Євгенія Близнюк, засновниця та директорка аналітичної агенції Corestone Group, на SHKALA виступила із доповіддю про сім психотипів українців і порадами.

Дізнайтеся, чому:

—  знання психотипів важливіше, ніж знання ЦА;

— які психотипи домінують серед українців; 

—  як говорити з кожним із них, щоб вони почули ваш меседж.

+ Вас очікує бонус — відео доповіді.

Marketing Media Review
Печатное издание MMR — лучший офлайн-канал украинского маркетолога. Обновленный сайт MMR.ua — быстрорастущий проект с исключительной аудиторией профессионалов

Коли ми чуємо меседж?

 Нашу увагу привернули;

 Ми чуємо думки, що підтверджують наші переконання;

 Ми чуємо звичну для нас мову, формулювання;

 До нас звертаються через релевантні канали.

Уявімо собі цільову:

 Чоловіки;

 60+;

 Високий рівень доходу;

 Мешканці столиці;

 Споживачі товарів luxury-сегменту. 

Тоді ці двоє доволі різних джентльменів точно потрапляють до нашої вибірки.  

Навіщо психотипи?

 Як привернути увагу;

 У чому переконання аудиторії: страхи, сподівання, мотивації та цінності;

 Як говорити: мова, формулювання, формат; 

 Де говорити: медіа.  

Про дослідження

Психографічне дослідження населення: визначення структури населення за психографічними сегментами (психотипами) на основі цінностей та мотивацій поведінки. Припускається, що кожен психотип має усталені ціннісно-мотиваційні характеристики, які формують погляди, уподобання та настрої його представників. Шляхи комунікації та взаємодії з кожним сегментом також мають особливості, відповідно до ціннісно-мотиваційних характеристик. 

Психографічне дослідження 2019 року: 

 Вибірка — 1 600 респондентів;

 Репрезентативна для населення України 18+ за показниками статі, віку, розміру
населеного пункту і регіону проживання;

 F2F (face-to-face) інтерв’ю;

 Дослідження було проведено в період 2-18 березня 2019 року;

 Похибка вибірки не перевищує 2,4% з імовірністю 0,95.

Дослідження 2017 року було проведене за такою ж методологією.

РЕЗУЛЬТАТИ ДОСЛІДЖЕННЯ

РЕЗЮМУЮЧИ

Психотипічний підхід у комунікаціях дозволяє:

 Engage: привернути увагу ЦА;

 Agree: отримати реакцію згоди;

 Act: долучити до нової моделі поведінки.

Також дивіться відео доповіді Євгенії Близнюк:

 

Расскажите друзьям про новость