«Я теж так думаю»: як психографічне дослідження допомагає достукатися до споживачів
14 Июн 2019, 09:00

«Я теж так думаю»: як психографічне дослідження допомагає достукатися до споживачів

Євгенія Близнюк, засновниця та директорка аналітичної агенції Corestone Group, про сім психотипів українців та як привернути увагу кожного з них

Євгенія Близнюк, засновниця та директорка аналітичної агенції Corestone Group, на SHKALA виступила із доповіддю про сім психотипів українців і порадами.

Дізнайтеся, чому:

—  знання психотипів важливіше, ніж знання ЦА;

Нова економічна реальність: які тренди визначатимуть ринок у 2025 – досвід TERWIN, Arcelor Mittal, Kvertus, BRAVE1, Starlight media, ГК «Молочний альянс» та 40 провідних управлінців та державних діячів.

11 квітня на Business Wisdom Summit дізнайтеся, як розширювати партнерства, зміцнювати довіру до бренду та виходити на міжнародні ринки. Реальні стратегії та досвід компаній, які вже зробили цей крок.

Забронювати участь

— які психотипи домінують серед українців; 

—  як говорити з кожним із них, щоб вони почули ваш меседж.

+ Вас очікує бонус — відео доповіді.

Marketing Media Review
Печатное издание MMR — лучший офлайн-канал украинского маркетолога. Обновленный сайт MMR.ua — быстрорастущий проект с исключительной аудиторией профессионалов

Коли ми чуємо меседж?

 Нашу увагу привернули;

 Ми чуємо думки, що підтверджують наші переконання;

 Ми чуємо звичну для нас мову, формулювання;

 До нас звертаються через релевантні канали.

Уявімо собі цільову:

 Чоловіки;

 60+;

 Високий рівень доходу;

 Мешканці столиці;

 Споживачі товарів luxury-сегменту. 

Тоді ці двоє доволі різних джентльменів точно потрапляють до нашої вибірки.  

Навіщо психотипи?

 Як привернути увагу;

 У чому переконання аудиторії: страхи, сподівання, мотивації та цінності;

 Як говорити: мова, формулювання, формат; 

 Де говорити: медіа.  

Про дослідження

Психографічне дослідження населення: визначення структури населення за психографічними сегментами (психотипами) на основі цінностей та мотивацій поведінки. Припускається, що кожен психотип має усталені ціннісно-мотиваційні характеристики, які формують погляди, уподобання та настрої його представників. Шляхи комунікації та взаємодії з кожним сегментом також мають особливості, відповідно до ціннісно-мотиваційних характеристик. 

Психографічне дослідження 2019 року: 

 Вибірка — 1 600 респондентів;

 Репрезентативна для населення України 18+ за показниками статі, віку, розміру
населеного пункту і регіону проживання;

 F2F (face-to-face) інтерв’ю;

 Дослідження було проведено в період 2-18 березня 2019 року;

 Похибка вибірки не перевищує 2,4% з імовірністю 0,95.

Дослідження 2017 року було проведене за такою ж методологією.

РЕЗУЛЬТАТИ ДОСЛІДЖЕННЯ

РЕЗЮМУЮЧИ

Психотипічний підхід у комунікаціях дозволяє:

 Engage: привернути увагу ЦА;

 Agree: отримати реакцію згоди;

 Act: долучити до нової моделі поведінки.

Також дивіться відео доповіді Євгенії Близнюк:

 

Расскажите друзьям про новость