Vodafone в Новой Зеландии представил смешной взгляд в будущее.
31 Июл 2018, 11:43

Vodafone в Новой Зеландии представил смешной взгляд в будущее.

В прошлом году Vodafone изменил свое позиционирование, заменив слоган Power To You более персональным The Future is Exciting. Ready?. В этом году FCB New Zealand создали юмористическую кампанию с совершенно другим эмоциональным обращением, чтобы донести сообщение. 

Нова економічна реальність: які тренди визначатимуть ринок у 2025 – досвід TERWIN, Arcelor Mittal, Kvertus, BRAVE1, Starlight media, ГК «Молочний альянс» та 40 провідних управлінців та державних діячів.

11 квітня на Business Wisdom Summit дізнайтеся, як розширювати партнерства, зміцнювати довіру до бренду та виходити на міжнародні ринки. Реальні стратегії та досвід компаній, які вже зробили цей крок.

Забронювати участь

Расскажите друзьям про новость