Візуалізація ідеї. Чи має арт-директор малювати?
07 Дек 2019, 08:32

Візуалізація ідеї. Чи має арт-директор малювати?

Євгеній Вєтров, арт-директор в BBDO Warsaw, про те, що робити арт-директору, який не вміє малювати

Від початку праці в рекламі я себе запитував: «чи має арт-директор малювати?». У професіональних колах це питання викликає більше суперечок, ніж дизайн нового сайбертрака. Моя точка зору теж змінювалась з часом.  

Евгений Ветров
Арт-директор в BBDO Warsaw

Одна з головних задач арт-директора – поясннення свого бачення клиієнту/дизайнеру/фотографу/програмеру… Найпростіший шлях до цього – візуалізація ідеї, бо найібільш зрозуміла річь для мозку хомосапієнса – саме візуальний образ.

Нова економічна реальність: які тренди визначатимуть ринок у 2025 – досвід TERWIN, Arcelor Mittal, Kvertus, BRAVE1, Starlight media, ГК «Молочний альянс» та 40 провідних управлінців та державних діячів.

11 квітня на Business Wisdom Summit дізнайтеся, як розширювати партнерства, зміцнювати довіру до бренду та виходити на міжнародні ринки. Реальні стратегії та досвід компаній, які вже зробили цей крок.

Забронювати участь

Часто допомагають референси, інколи можна обійтись словесним описом, але, у багатьох випадках, найпростішим способом вiзуалізації ідеї є швидкий скеч. Тож, відповідь: ТАК, малювати арт повинен, але (що важливо!) не обов’язково добре. 

В ідеалі скетч повинен буди досить детальним, щоб пояснити та «продати» концепт, але не занадто, щоб не зажати проєкт у тисках вузьких рамок на етапі продакшну. У випадку створення рекламної ілюстраціі це також діє, ілюстратор потребує простору на своє бачення, і, коли він/вона його має, – результат кращий. 

Звичайно, ніхто не забороняє арт-директору навчитись ілюстрації, так само, як ніхто не забороняє диригенту грати на музичних інструментах. Але ж не під час концерту, коли він потрібен команді саме як диригент. Принцип бритви Оккама підказує, що найпростіший шлях є найбільш правильним, мені імпонує така точка зору. 

Навчання ілюстраціі на професійному рівні займає багато сил та часу. На практиці ж арту частіше знадобляться навики швидкої замальовки та розуміння візуальних трендів, тому вільний час більш розумно витрачати на ці речі. Адже корявість скетчу ніяк не впливає на фінальну картинку.  

Особисто я добре малювати ніколи не вмів, і довгий час це підсилювало синдром самозванця. Але більше я цього не приховую. Так, я арт-директор, який не вміє малювати.

 

Расскажите друзьям про новость