Валентин Харченко очолив маркетинг і продажі рецептурного напрямку «Дарниці»
05 Авг 2019, 12:21

Валентин Харченко очолив маркетинг і продажі рецептурного напрямку «Дарниці»

Валентин має 20-річний досвід роботи в міжнародній фармацевтичній індустрії на позиції регіонального керівника команди маркетингу і продажів компанії Sanofi. 

Коментуючи приєднання Валентина Харченка до команди «Дарниці» генеральний директор компанії Андрій Обрізан наголосив, що «„Дарниця“ залучає талановитих менеджерів, котрі мають практичний досвід у створенні ефективних команд. Кейс з успішної інтеграції трьох країн в одну команду з продажу та маркетингу в рамках регіонального кластеру є свідченням ефективності підходів Валентина з побудови та управління мультикультурним колективом. Переконаний, що його унікальний досвід стане органічним доповненням тих знань і навичок, що вже є у комерційній команді „Дарниці“ і допоможе компанії досягти та перевищити намічені бізнес-цілі».

Нова економічна реальність: які тренди визначатимуть ринок у 2025 – досвід TERWIN, Arcelor Mittal, Kvertus, BRAVE1, Starlight media, ГК «Молочний альянс» та 40 провідних управлінців та державних діячів.

11 квітня на Business Wisdom Summit дізнайтеся, як розширювати партнерства, зміцнювати довіру до бренду та виходити на міжнародні ринки. Реальні стратегії та досвід компаній, які вже зробили цей крок.

Забронювати участь

«„Дарниця“ є лідером з реалізації продукції в натуральному виразі, має збалансований портфель рецептурних препаратів і сильні бренди. Найближча ціль — розширити і зміцнити це лідерство шляхом успішного впровадження сильної маркетингової стратегії», — вважає Валентин Харченко. Новий топ-менеджер також планує зосередитися на розвитку команди рецептурного напрямку: «Вражаючих результатів досягають ефективні бізнес-орієнтовані команди. Свій досвід з побудови такої команди я планую реалізувати в „Дарниці“». 

Валентин Харченко має медичну освіту за спеціальністю «лікувальна справа»,  ступінь магістра бізнес-адміністрування, вивчав маркетинг у Києво-Могилянській бізнес-школі. Керуючись принципом безперервності навчання він брав участь у численних міжнародних тренінгах і програмах з розвитку. Зазначимо, раніше Анастасія Зражевска очолила корпоративні комунікації «Дарниці», а Олена Філенюк очолила комерційний відділ.  

 

 

Расскажите друзьям про новость