У травні стартувала інформаційна кампанія «Ремінь або розтин», яка спонукає українців користуватися ременями безпеки в авто.
Інформаційна кампанія розроблена в рамках Кампанії «За безпечні дороги» у співпраці з агентством Agama Communications за підтримки Міністерства інформаційної політики України.
Соціальна реклама звертає увагу на смертельні наслідки автокатастроф, пропонуючи водіям вибір «Ремінь або розтин», зображуючи синець від ременя і слід від ножа патологоанатома як альтернативу. Адже за даними ВООЗ, у половині випадків ремінь у смертельній аварії міг би врятувати життя, а в Україні не пристібається 77% водіїв.
Нагадаємо, що рівень користування ременями безпеки в Україні є найнижчим серед усіх країн Європи. Змінити поведінку українців та збільшити цей показник можливо підвищивши штрафи за таке порушення та мотивуючи інформаційними кампаніями. Сьогоднішня інформаційна кампанія є одним із напрямів системної роботи Центру демократії та верховенства права в рамках Кампанії «За безпечні дороги». Іншим важливим кроком у напрямку зміни поведінки українців має стати ухвалення Верховною Радою законопроекту № 10131 про підвищення штрафів. Законопроект пропонує підвищити штрафи у 10 разів з 51 до 510 гривень.
Про аналітичне обґрунтування необхідності пристібання та роль у цьому державного та громадського секторів, а також про креативну ідею кампанії на прес-брифінгу розповіли Артем Біденко, державний секретар Міністерства інформаційної політики України; Олеся Холопік, заступник директора Центру демократії та верховенства права, координатор Кампанії «За безпечні дороги» та Юлія Яшина, директор креативних сервісів Agama Communications. Зазначимо, що кампанія дещо схожа на кампанію від Clemenger BBDO Wellington для Транспортного агентства Нової Зеландії, яка продемонструвала сліди від ременів безпеки.