Анатолій Гордєєв очолив департамент маркетингу IDS Borjomi Ukraine, змінивши Наталію Ревіку, яка обіймала посаду маркетингового директора з 2017 року.
Здобувши освіту в Нідерландах та США, Анатолій понад 10 років керував маркетинговими комунікаціями в таких компаніях, як PepsiCo та Mars. Завдяки високим стандартам роботи він досяг найвищих результатів як на національному, так і на міжнародних ринках.
«Я радий продовжити свою кар’єру в компанії IDS Borjomi Ukraine, яка є беззаперечним лідером ринку та має бездоганну репутацію. Я вірю в потенціал наших брендів та людей і впевнений, що разом ми розширимо можливості, використовуючи новітні підходи та інновації в галузі, аби задовольнити найактуальніші потреби наших споживачів», — прокоментував своє призначення Анатолій Гордєєв.
«Ми раді, що такий професіонал, як Анатолій Гордєєв, приєднався до нашої команди. Незважаючи на карантин, який охопив багато країн і має суттєвий вплив на економіку, IDS Borjomi Ukraine продовжує активно працювати, залишаючись разом зі своїми клієнтами й задовольняючи їхні потреби з урахуванням нових умов. Завдяки практичному досвіду Анатолія ми плануємо ще більше зміцнити позиції наших брендів і посилити діяльність компанії в інноваційних розробках», — зазначив Марко Ткачук, генеральний директор IDS Borjomi Ukraine.
У зону обов’язків Анатолія входить управління напрямком маркетингу IDS Borjomi Ukraine, планування та реалізація рекламних кампаній, а також масштабування можливостей і оптимізація ресурсів. До роботи на новій посаді він приступив 1 червня 2020 року.
Його попередник Наталія Ревіка обійняла посаду Директора з управління портфелем брендів IDS Borjomi International.