Україна вперше отримала Red.Dot за бренд: виграла оновлена Шевченківська премія
19 Авг 2021, 16:15

Україна вперше отримала Red.Dot за бренд: виграла оновлена Шевченківська премія

Шевченківська Премія отримала дві нагороди від світової дизайн-премії Red Dot Award у категоріях Brands//Culture Institutions та Communication Design//Brand Design&Identity.Relaunch.

Це перший в Україні проєкт, який отримав Red Dot за бренд. Критерії, за якими журі обирають переможців у цій категорії, — це історія, ідея, стратегія, цінності бренду і їх дизайнові втілення — логотип, сайт, соцмережі, дизайн нагороди та, навіть, церемонія вручення. Раніше, нагородою відзначали редизайн таких відомих брендів як Volkswagen, Philips, Wacom, SHKODA та інші.

Окрім цього, це вперше у світі культурна інституція отримує Red Dot Award у категорії Brands.

Створіть ефективні PR стратегії разом з експертами Foundation Coffee Roasters, TWID, БФК Gulliver та ще понад 90 провідними брендами!

12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як розробити ефективні PR-стратегії, підвищити впізнаваність бренду та залучити нових клієнтів через сучасний маркетинг і співпрацю з лідерами думок.

Забронювати участь

Перезапуском премії займалася креативна агенція [isdgroup] в партнерстві з TS/D Agency.

“Одна із цілей перезапуску Шевченківської премії, — підсвітити сучасну українську культуру та її діячів, зробити її помітною. А Red Dot Award — це якраз можливість звернути увагу світової спільноти на українську культуру. Тепер наш проєкт будуть виставляти в Музеї дизайну в Ессені, а також на онлайнових виставках премії”, — каже стратегічний директор [isdgroup] Михайло Траверсе.

Нагадаємо, що прийом заявок на здобуття Шевченківської премії стартує 1 жовтня 2021 року і триває до 30 жовтня включно.

Расскажите друзьям про новость