Україна вперше отримала Red.Dot за бренд: виграла оновлена Шевченківська премія
19 Авг 2021, 16:15

Україна вперше отримала Red.Dot за бренд: виграла оновлена Шевченківська премія

Шевченківська Премія отримала дві нагороди від світової дизайн-премії Red Dot Award у категоріях Brands//Culture Institutions та Communication Design//Brand Design&Identity.Relaunch.

Це перший в Україні проєкт, який отримав Red Dot за бренд. Критерії, за якими журі обирають переможців у цій категорії, — це історія, ідея, стратегія, цінності бренду і їх дизайнові втілення — логотип, сайт, соцмережі, дизайн нагороди та, навіть, церемонія вручення. Раніше, нагородою відзначали редизайн таких відомих брендів як Volkswagen, Philips, Wacom, SHKODA та інші.

Окрім цього, це вперше у світі культурна інституція отримує Red Dot Award у категорії Brands.

Нова економічна реальність: які тренди визначатимуть ринок у 2025 – досвід TERWIN, Arcelor Mittal, Kvertus, BRAVE1, Starlight media, ГК «Молочний альянс» та 40 провідних управлінців та державних діячів.

11 квітня на Business Wisdom Summit дізнайтеся, як розширювати партнерства, зміцнювати довіру до бренду та виходити на міжнародні ринки. Реальні стратегії та досвід компаній, які вже зробили цей крок.

Забронювати участь

Перезапуском премії займалася креативна агенція [isdgroup] в партнерстві з TS/D Agency.

“Одна із цілей перезапуску Шевченківської премії, — підсвітити сучасну українську культуру та її діячів, зробити її помітною. А Red Dot Award — це якраз можливість звернути увагу світової спільноти на українську культуру. Тепер наш проєкт будуть виставляти в Музеї дизайну в Ессені, а також на онлайнових виставках премії”, — каже стратегічний директор [isdgroup] Михайло Траверсе.

Нагадаємо, що прийом заявок на здобуття Шевченківської премії стартує 1 жовтня 2021 року і триває до 30 жовтня включно.

Расскажите друзьям про новость
Tracking Pixel