У цій статті зібрані прогнози від маркетингових експертів, які допоможуть підготувати маркетингові плани на наступний рік.
Reels сприяють маркетинговому успіху в Instagram
Нещодавно Адам Моссері, керівник Instagram, сказав, що платформа змінює парадигму, коли користувачі просять більше розважального відеоконтенту. Це означає, що дуже важливо, щоб компанії почали приймати цей зрушення якомога швидше, щоб ефективно продавати на платформі до 2022 року. Відео тепер має стати основним компонентом стратегії, але просто натиснути на запис і випустити звичайне відео вже недостатньо . Воно має бути креативним, інноваційним та розважальним, щоб виділитися в сучасному цифровому маркетинговому різноманітті.
Включаючи більше відеоконтенту у свою стратегію, важливо зазначити, що з роками проміжок уваги аудиторії ставав все коротшим. Потреба в швидкому та новому контенті стає все більш поширеною, тому маркетингова стратегія Instagram має враховувати це, використовуючи стрічки Instagram та короткі розважальні відео.
Адам Моссері запевнює, що Reels — це найефективніші органічні та платні рекламні оголошення їх клієнтів, особливо ті, які виглядають більш органічними/автентичними та не схожі на звичайну рекламу. Однак дуже важливо, щоб весь створений відеоконтент представляв цінність для аудиторії та був стратегічно пов’язаний із пропозицією. Перегляд випадкових тенденцій без узгодження вмісту із загальними маркетинговими цілями нікуди не приведе.
Реклама у Facebook набагато ефективніша
Рекламні оголошення на платформі Facebook стає дедалі ефективнішою. В останний час Facebook зробив деяку фантастичну роботу, щоб зробити деякі продукти, що простіші у використанні, набагато ефективнішими.
Ймовірно, 2022 рік розпочне нову еру ще коротшого періоду уваги. Щоб виграти, треба думати коротко. Потрібне відео, яке легко переглядати, високоінформативне та максимально розважальне. Хоча деякі люди можуть висміювати розвиток таких функцій, як Reels і таких платформ, як TikTok, вони помилються, коротке, освітнє, розважальне відео залишиться. Потрібно використовувати у своїх публікаціях Reels та TikTok’s відео. Поєднувати короткі відео зі старомодною доброю розповіддю, і це буде успішне поєднання.
Нове — це добре забуте старе: довга форма контенту повертається на центральну позицію
Зрозуміло, що 2021 рік був роком медіа короткої форми. Вибух TikTok, широкомасштабне впровадження Instagram Reels та запровадження YouTube Shorts змусили користувачів зосередитися на 15-секундних повідомленнях. Однак на соціальних платформах відбулися незначні зміни. Тривалість TikTok розширена до 3 хвилин. Reels — до 60 секунд.
Clubhouse породив довгу форму live аудіо. Twitter представив Spaces. Facebook випустив Live Audio Rooms і повністю підтримав подкастинг. YouTube також підтримує подкастинг. І не варто забувати про прямі трансляції. Соціальна комерція – це величезна тенденція, і для продажу потрібні довгі форми медіа. Навіть Amazon скористався прямою трасляцією.
Нішовий досвід Facebook стає відомим маркетинговим каналом
Хоча Facebook продовжує домінувати як соціальна мережа №1 у світі з 2,9 мільярдами активних користувачів щомісяця, все більше і більше людей жадають досвіду в менших, нішевих спільнотах і субкультурах.
Брендам і компаніям було б добре підсилити три основні прощадки, щоб розширитись та отримати більше довіри у аудиторії:
- Групи Facebook – продовжуйте інвестувати в створення своєї групи, ідеально пов’язаної зї сторінкою у Facebook. Цього року на щорічному саміті спільнот Facebook представив численні функції, щоб зробити групи більш надійними та привабливими як для адміністраторів, так і для учасників. Серед додаткових можливостей — можливість створювати підгрупи — як безкоштовні, так і платні — магазини для продажу товарів, збори коштів у спільноті та виконувати функції адміністратора.
- Live Audio Rooms – ця функція досі доступна для користувачів Facebook. Скористайтеся перевагами цього формату у своїй групі у Facebook, щоб тісно спілкуватися з учасниками.
- Facebook Live – відео в прямому ефірі дає чудову можливість спілкуватися в режимі реального часу зі своїми підписниками.
Можна використовувати Facebook Reels для максимального органічного охоплення та залучення. Meta продовжить розвивати та просувати цей відеоформат на весь екран. Поки TikTok залишається серйозним конкурентом, генеральний директор Meta Platforms, Inc. CEO Марк Цукерберг та команда буде приділяти велику увагу подібним функціям.
Маркетологи ігнорують основи маркетингу
У 2022 році більшість компаній все одно не будуть використовувати відео, хоча знають, що повинні. Більшість компаній (особливо B2B) не обговорюють на своєму вебсайті питання щодо вартості та цін на свої продукти чи послуги, навіть якщо вони повинні.
Більшість відділів продажів і маркетингу все одно не будуть узгоджені, навіть якщо вони повинні бути. Більшість вебсайтів не пропонують інструменти самообслуговування (наприклад, калькулятори цін, оцінки тощо), навіть якщо вони повинні. Більшість компаній витрачатимуть занадто багато часу на обговорення того, як буде виглядати метавсесвіт через 10 років, хоча вони не повинні.
Ідея: вивчення основ дає можливість маркетологам легко покращити свої результати.
Органічне відео в Instagram створює інтимність і довіру
Коли Instagram був заснований, це був додаток для фотографій, але сьогодні як ніколи важливо використовувати відео, якщо потрібно, щоб робота, яка виконується в соціальних мережах, дійсно принесла прибуток бізнесу. Відео представлено у різних формах на платформі, зокрема: Instagram Reels, Instagram Direct Messages, Instagram Live.
Оновлення Instagram переважає сили стратегічної зосередженості
Дивлячись на те, скільки оновлень було випущено в 2021 році, стає зрозуміло, що Instagram інвестує в свою електронну комерцію та інструменти для креаторів, як ніколи раніше.
У 2022 році можна побачити більше того, що отримали в 2021 році: оновлення, подібні до TikTok, для підтримки короткого відео, додаткові інструменти для інфлюенсерів, магазинів і творців — і разом з тим, перевантаження. Для деяких власників малого бізнесу Instagram може здаватися роботою на неповний робочий день (на додаток до основної роботи). Перевантаження цілком реальне — відштовхує деякі компанії від соціальних мереж, щоб зосередитися на інших каналах, водночас мотивуючи інших стати розумнішими зі своєю стратегією соціальних мереж.
Безцільно з’являтися час від часу, публікувати надихаючу цитату та ділитися нею в Instagram Stories, просто не дасть зростати у 2022 році. Власники бізнесу будуть змушені навчитися ефективно використовувати Instagram.
Розуміючи набір потужних функцій Instagram і які з них найкраще підвищують кількість підписників, зацікавленості, потенційних клієнтів і продажів, компанії можуть стратегічно інвестувати в свій обліковий запис Instagram — і відмовитися від перевантаження, щоб зробити все.
YouTube Shorts не те, на чому потрібно зосереджуватись
Є кілька тенденцій та визначних речей, на які слід звернути увагу як творця на платформі YouTube у 2022 році:
- Змінюється спосіб пошуку відео. Ключ до домінування в пошуку полягає більше в правильному ключовому слові, назві та описі.
- YouTube Shorts – це не те, на чому ви повинні зосередитися. Користувачі YouTube хочуть, щоб вміст довгого формату впливає на продажі, створення спільноти та стабільне зростання.
- Не потрібно боятись бути іншим і дивним. YouTube все більше і більше процвітає для людей, які не бояться відрізнятися і робити речі, які виходять за рамки норми.
Відео очолює органічний маркетинг LinkedIn
У 2021 році LinkedIn запустив режим Creator Mode, який є більше, ніж просто інструментом — це спосіб заохочувати та підтримувати професіоналів і бізнес у публікації більш оригінального вмісту та посиленні повідомлень про свій бренд.
Увімкнувши Creator Mode, профіль буде перетворено на обліковий запис підписки, і бажаючий отримає право бути представленим як запропонований автор, на якого слід підписатися, можна отримати доступ до всіх нових інструментів Creator. Крім цього, Creator Hub показує ранній доступ до функцій.
Можна отримати можливість опублікувати інформаційний бюлетень LinkedIn, щоб збільшити видимість свого вмісту. Можна отримати доступ до LinkedIn Live, не проходячи процес подачі заявки. Розділ «Теми, про які ви публікуєте» додається до профілю у вигляді п’яти хештегів, і LinkedIn виділятиме публікації, показуватиме лайки та коментарі.
Одним з прогнозів є те, що LinkedIn на 2022 рік стане більш цінним місцем для відеомаркетингового контенту з чудовою рентабельністю інвестицій.
Очікується, що LinkedIn запустить функцію короткого відео в рамках режиму Creator Mode, подібну до Instagram Reels і TikTok. Це оновлення короткого відео було оголошено в 2021 році, коли LinkedIn припинив використання функції Stories і придбав навчальний відеододаток під назвою Jumprope.
Електронна комерція зростає на TikTok, період існування трендів скорочується
TikTok зміцнив своє місце в соціальних мережах та розвагах як культурний феномен і продовжить домінувати у короткому відео у 2022 році. TikTok вже має понад 1 мільярд користувачів і, як очікується, досягне 1,5 мільярда користувачів до весни 2022 року.
Для маркетологів у 2022 році є чотири ключові сфери, які нададуть більше можливостей для монетизації: стрімке зростання прямих трансляцій, TikTok виявляється надійним конкурентом у сфері соціальної торгівлі, довжина актуальності тренду скоротиться та буде більше попиту на контент, створений користувачами, оскільки більше брендів тяжіє до цього додатку.
Автентичність, індивідуальність і взаємовідносність залишаться ключовими факторами успіху в роботі відео та розбудові спільноти для малого бізнесу.
Зв’язок із клієнтом є необхідним
У багатьох сім’ях підлітки, які розуміють Інтернет, взяли на себе функцію закупівлі для сім’ї. Зараз майже 60% покупок в Інтернеті – це імпульсивні покупки. Жива комерція, яка поєднує інфлюенсерів, прямі трансляції та електронну комерцію, виросла в Китаї та швидко розвивається в США.
Можуть знадобитися десятиліття, щоб побачити повний вплив пандемії на маркетинг. З цієї причини настав час відновити зв’язок із клієнтами, поставити під сумнів усі припущення щодо того, що працює, і бути скромним перед обличчям змін, які тільки стають зрозумілими.
Spaces має бути частиною маркетингового плану
Популярність аудіоконтенту продовжує зростати, і зараз він справді займає найкраще місце. Для маркетологів він став настільки потужним способом налагодити зв’язки в Інтернеті та обслуговувати свої спільноти за допомогою цінного контенту та розмов. Крім того, для початку дійсно не потрібно нічого, крім телефону. І не потрібно турбуватися про готовність камери.
LinkedIn все більше схиляється до відео
Передбачено два оновлення, що з’являться в 2022 році – це короткі відео та аудіо. У 2021 році LinkedIn придбала компанію коротких відео для навчання під назвою Jumprope. Творці можуть почати створювати та ділитися короткими навчальними відео в стилі, схожому на YouTube Shorts, що відповідатиме цілям LinkedIn щодо підвищення рівня навчання розвитку навичок та розширення платформи LinkedIn Learning. Також ходять чутки про нову аудіофункцію в стилі Clubhouse для LinkedIn.
TikTok задає нові тенденції контент-маркетингу
Багато компаній розглядають TikTok лише як місце для дітей і танців. Це недалекоглядно. Нещодавно всі платформи соціальних мереж додали короткі відео: Facebook Reels, Instagram Reels, YouTube Shorts, Pinterest Idea Pins та навіть LinkedIn, за чутками, додає коротке відео на свою платформу.
Якщо користувач використовує відео для маркетингу в соціальних мережах, краще дізнатися, як використовувати TikTok для рекламування свого бізнесу вже зараз.
YouTube пропонує більше місць розташування реклами
У жовтні 2021 року компанія Google оголосила, що запускає CTV-рекламу. Це ще один спосіб для брендів розширити охоплення.
Платні публікації в соціальних мережах незамінні
TikTok досі був веселий ігровий майданчик, повний танцювальних викликів. Експерти галузі сказали брендам, що для успіху тут потрібно бути корисним. Яким би яскравим і розважальним не був TikTok, ця догма справедлива.
Wal-Mart заохочує співробітників публікувати повідомлення під час роботи, що допомагає намалювати іншу картину кадрів і підбору персоналу для гіганта роздрібної торгівлі. Це також корисно для шанувальників, як-от прості у приготуванні рецепти з продуктів, які, очевидно, можна купити в магазині.
Подкастинг стає більш актуальним: важко подумати, що подкастингу є куди розвиватися. З усіх механізмів створення контенту аудіо-подкасти — а також відповідні відеоверсії та прямі трансляції — дуже популярні. Edison Research каже, що 116 мільйонів американців віком від 12 років тепер слухають подкасти щомісяця. Це 41% населення, і ця цифра подвоїлася за останні п’ять років. Кількість людей, які слухають подкасти щотижня? Всього 80 млн. Середньорічне зростання кількості щотижневих слухачів подкастів з 2018 року становить 17%.
Тепер бренди можуть не витрачати сотні тисяч доларів на великі покупки рекламних майданчиків, щоб охопити мільйон людей, лише частина з яких насправді актуальна. З’явиться більше нішевих рекламних мереж, які допоможуть брендам витрачати десятки тисяч доларів, охоплюючи більший відсоток потрібної аудиторії.
На 2022 рік контент-стратегія має включати щотижневий або місячний бюджет для просування публікацій. Потрібно робити це з розумом, націлюючись на оплачувану аудиторію, яка більше всього відповість, здійснить конверсію або здійснить покупку.
Stories є важливими для взаємодії в Instagram
Поєднання Stories з схваленою партнером автоматизацією Instagram API, є ідеальним способом зацікавити та відповісти на популярні запитання аудиторії.
Успіх TikTok залежить від тенденцій
Звуки є серцем трендів TikTok приблизно в 99% випадків.
Але звуку буває недостатньо. Якщо метою є побудувати спільноту, бізнес чи спадщину. Дуже важливо підключити свою творчість і знайти спосіб створити відео, яке пов’язане з історією бренду.
Скажімо, тенденція полягає в тому, щоб демонструвати деякі зображення зі свого життя. Не потрібно розповідати особисту історію, треба бути конкретнішими. Якщо користувач, наприклад, мама та магазин, краще продемонструвати подорож протягом багатьох років — можливо, бабуся надихнула на розвиток цього бізнесу? Або, якщо користувач є онлайн-підприємцем, краще провести глядачів через злети (і падіння) його самостійної подорожі.
Витрати на рекламу у Facebook і диверсифікація відстеження покращують ефективність кампанії
Якщо користувач ще не розміщує рекламу в Google, YouTube чи Instagram, то саме час почати. Так, Instagram належить Facebook, але може давати різні результати.
Маркетинг у Facebook залишиться в осяжному майбутньому, але компанії, які зараз тестують і диверсифікуються, будуть переможцями в майбутньому.
Щира розповідь допоможе досягти успіху в YouTube маркетингу
В даний час маркетологи орієнтовані на надання якісної інформації в професійній презентації. Проте так роблять усі. Маркетологи повинні зосередитися на побудові емоційних зв’язків зі своїми глядачами. Вони можуть зробити це, розповідаючи історії та демонструючи вразливість. Це дозволить їм зміцнити довіру та довіру, а людський зв’язок буде постійно повертати людей до їхнього контенту.