TAVR Media радить не відмовлятися від реклами під час кризи
11 Июн 2020, 17:37

TAVR Media радить не відмовлятися від реклами під час кризи

В турбулентні часи для бізнесу радіохолдинг TAVR Media вирішив підтримати своїх партнерів і нагадати, що під час кризи важливо продовжувати будувати комунікацію зі споживачами та формувати їхню довіру за допомогою реклами на радіо. Оскільки радіо найоперативніше медіа, яке поруч зі споживачами в усіх життєвих ситуаціях.  

І це доводять кейси рекламодавців TAVR Media, які переосмислили свої комунікативні повідомлення під час карантину, зробивши їх цілком релевантними новій ситуації на ринку і в житті людей. 

Комерційний директор радіохолдингу TAVR Media Володимир Педорич наголошує, що варто дивитися на сучасну ситуацію в перспективі, адаптуватися і сприймати кризу, як період унікальних можливостей та викликів.  

Нова економічна реальність: які тренди визначатимуть ринок у 2025 – досвід TERWIN, Arcelor Mittal, Kvertus, BRAVE1, Starlight media, ГК «Молочний альянс» та 40 провідних управлінців та державних діячів.

11 квітня на Business Wisdom Summit дізнайтеся, як розширювати партнерства, зміцнювати довіру до бренду та виходити на міжнародні ринки. Реальні стратегії та досвід компаній, які вже зробили цей крок.

Забронювати участь

«Для будь-якого бренду важливо бути на вустах. Кажу це з огляду на свій 20-річний досвід роботи на радіо і відгуки клієнтів, які продовжують обирати радіо, як ефективний канал комунікації зі споживачами. Під час карантину і зараз, продажі компаній, які залишилися з нами і обрали радіостанції TAVR Media, зросли. І це факт, який ми можемо підтвердити реальними цифрами. 

Саме тому ми хочемо мотивувати партнерів об’єднати наші зусилля, і розповісти  нашим слухачам, тобто вашим покупцям, що ваш бізнес змінився на краще,  та попереду конкурентів», – підсумовує комерційний директор Володимир.  

Щоб підкреслити свою позицію, найбільший радіохолдинг України випустив життєствердний ролик, в якому закликає бізнес не відмовлятися від реклами, продовжувати комунікувати зі споживачами і користуватися новими викликами сучасності, навіть у такі складні часи.

https://www.youtube.com/watch?v=cOXURRJFc7Y&feature=youtu.be

Расскажите друзьям про новость