В турбулентні часи для бізнесу радіохолдинг TAVR Media вирішив підтримати своїх партнерів і нагадати, що під час кризи важливо продовжувати будувати комунікацію зі споживачами та формувати їхню довіру за допомогою реклами на радіо. Оскільки радіо – найоперативніше медіа, яке поруч зі споживачами в усіх життєвих ситуаціях.
І це доводять кейси рекламодавців TAVR Media, які переосмислили свої комунікативні повідомлення під час карантину, зробивши їх цілком релевантними новій ситуації на ринку і в житті людей.
Комерційний директор радіохолдингу TAVR Media Володимир Педорич наголошує, що варто дивитися на сучасну ситуацію в перспективі, адаптуватися і сприймати кризу, як період унікальних можливостей та викликів.
«Для будь-якого бренду важливо бути на вустах. Кажу це з огляду на свій 20-річний досвід роботи на радіо і відгуки клієнтів, які продовжують обирати радіо, як ефективний канал комунікації зі споживачами. Під час карантину і зараз, продажі компаній, які залишилися з нами і обрали радіостанції TAVR Media, зросли. І це факт, який ми можемо підтвердити реальними цифрами.
Саме тому ми хочемо мотивувати партнерів об’єднати наші зусилля, і розповісти нашим слухачам, тобто вашим покупцям, що ваш бізнес змінився на краще, та попереду конкурентів», – підсумовує комерційний директор Володимир.
Щоб підкреслити свою позицію, найбільший радіохолдинг України випустив життєствердний ролик, в якому закликає бізнес не відмовлятися від реклами, продовжувати комунікувати зі споживачами і користуватися новими викликами сучасності, навіть у такі складні часи.