Колишня генпродюсерка «1+1 Продакшн» приєдналась до команди StarLightMedia
03 Дек 2020, 10:04

Колишня генпродюсерка «1+1 Продакшн» приєдналась до команди StarLightMedia

StarLightMedia збільшує обсяги виробництва власного контенту, зокрема розважальних програм. У зв’язку з цим команду провідної медіагрупи посилює Вікторія Шульженко, яка з 2 грудня обійме посаду генеральної продюсерки департаменту виробництва програм Нового каналу. 

Раніше за виробництво програм та серіалів відповідала Саша Ткаченко. Зараз вона зосередиться на серіалах у ролі генеральної продюсерки серіального виробництва. Вікторія Шульженко відповідатиме за розвиток напряму виробництва програм.

Вікторія Шульженко: «Велике щастя створювати той контент, який дивишся сама. Новий канал був моїм першим місцем роботи. Я вважаю, що моя любов до розважального телебачення багато у чому продиктована веселістю та безбашеністю бренду Нового! Рада знову бути частиною такого визначного розважального ТВ бренду та мати можлівість допомогти у створенні нових продуктів, які розмовлятимуть із глядачем з екрану телевізора, смартфона чи лептопа».

Створіть ефективні PR стратегії разом з експертами Foundation Coffee Roasters, TWID, БФК Gulliver та ще понад 90 провідними брендами!

12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як розробити ефективні PR-стратегії, підвищити впізнаваність бренду та залучити нових клієнтів через сучасний маркетинг і співпрацю з лідерами думок.

Забронювати участь

Вікторія – відома фахівчиня із багаторічним досвідом як програмної директорки, так і генеральної продюсерки. Свій професійний шлях Вікторія розпочинала на Новому каналі, на який повертається у новій ролі. Призначення Вікторії посилить креативний супервайзинг та організацію творчої роботи щодо створення контенту у межах стратегічної сітки каналу. Серед завдань Вікторії – організація єдиного вікна роботи каналу із продакшенами, забезпечення креативних спонсорських проявів та своєчасного виробництва програм для телеканалу. 

СЕО компанії, Михайло Царьов: «Ми раді, що StarLightMedia залучає таких висококваліфікованих та талановитих фахівців, як Вікторія. Це підтвердження правильності стратегічного розвитку нашої компанії. Цього року Новий канал успішно завершив репозиціонування, у результаті чого став лідером ринку серед аудиторії 18-39. Першість каналу та Групи забезпечується кращим контентом, соціально-важливими проєктами та сильною професійною командою. Впевнений, що кадрова політика сприяє лідерству групи сьогодні та у майбутньому».

Читати також: Вікторія Шульженко, генеральний продюсер «1+1 Продакшн», про цілі та результати поїздки #плюсівсша і перспективи розвитку українського продакшну.

Расскажите друзьям про новость