Спецпроекты за гранью: как достать потребителя там, где никто не сможет
13 Июл 2017, 08:00

Спецпроекты за гранью: как достать потребителя там, где никто не сможет

Тест-драйвы, байдарки, джаз: завтра Данила
Хомутовскй
, основатель радио «Аристократы» и спикер Наверняка BRND Kontent Марафона, расскажет, как брендам биодобавлять медиа в свою коммуникацию, и почему креативные агентства давно сдали позиции на поле качественного бренд-контента. 

БИЛЕТЫ

Нова економічна реальність: які тренди визначатимуть ринок у 2025 – досвід TERWIN, Arcelor Mittal, Kvertus, BRAVE1, Starlight media, ГК «Молочний альянс» та 40 провідних управлінців та державних діячів.

11 квітня на Business Wisdom Summit дізнайтеся, як розширювати партнерства, зміцнювати довіру до бренду та виходити на міжнародні ринки. Реальні стратегії та досвід компаній, які вже зробили цей крок.

Забронювати участь

Расскажите друзьям про новость