Соціальна реклама закликала перенести святкування Різдва на 25-те грудня
26 Дек 2019, 07:35

Соціальна реклама закликала перенести святкування Різдва на 25-те грудня

19 грудня була оприлюднена соціальна реклама, яка спрямована на популяризацію ідеї перенесення святкування Різдва з 7-го січня на 25-те грудня.

На сьогодні ролик у мережі Facebook уже набрав понад півмільйона переглядів та викликав цілком зрозумілі дебати.

Створіть ефективні PR стратегії разом з експертами Foundation Coffee Roasters, TWID, БФК Gulliver та ще понад 90 провідними брендами!

12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як розробити ефективні PR-стратегії, підвищити впізнаваність бренду та залучити нових клієнтів через сучасний маркетинг і співпрацю з лідерами думок.

Забронювати участь

Цю соціальну рекламу створила львівська креативна агенція VITAMIN. Автор ідеї та сценарист ролику – креативний директор агенції Віталій Соболевський, режисер – Любомир Левицький.  

Замовником соціальної реклами стала Українська Галицька Партія, яка у листопаді розпочала суспільну дискусію щодо перенесення дати святкування Різдва. Соціальний ролик має допомогти у поширенні цієї ідеї.    

25 грудня є вихідним днем уже другий рік поспіль, проте досі воно не стало національним святом. Мета ролику – популяризувати нову традицію та підштовхнути українців до дії, а саме: почати діяти інакше, відкинути давню звичку і почати святкувати Різдво разом з усім цивілізованим світом.

Це демонструє герой соціальної реклами, голова галицької родини, який змінює правила та закликає свого сина діяти по-новому. Аби додати ролику кінематографічного звучання, в агенції вирішили наповнити історію духом 80-их часів, коли за будь-якими спробами вести духовне життя жорстко наглядало КДБ. Ролик передає атмосферу контролю та тривоги у гіперболізованому, гротескному ключі.

Віталій Соболевський: «За даними соціологічних опитувань, 48% віруючих виступають за перенесення дат Різдва. Отже, мова йде про цілком підтриману в суспільстві ідею. Наша соціальна реклама має сприяти формуванню цього запиту. Можливо, через кілька років ініціативу підтримає й церковне верховенство. Тому нам як креативній агенції було важливо застосувати нашу майстерність для просування ідеї, яку разом із нами поділяють мільйони українців». 

Любомир Левицький: «Участь команди Віталія Соболевського для мене є маркером якісного продукту. Я із задоволенням став режисером цього проєкту, оскільки на рівні сценарію ролик поєднав мої улюблені кінематографічні жанри: трилер та екшен, а на ідеологічному виступив маніфестом щодо відокремлення від духу Росії».  

Расскажите друзьям про новость