Соціальна реклама закликала перенести святкування Різдва на 25-те грудня
26 Дек 2019, 07:35

Соціальна реклама закликала перенести святкування Різдва на 25-те грудня

19 грудня була оприлюднена соціальна реклама, яка спрямована на популяризацію ідеї перенесення святкування Різдва з 7-го січня на 25-те грудня.

На сьогодні ролик у мережі Facebook уже набрав понад півмільйона переглядів та викликав цілком зрозумілі дебати.

Нова економічна реальність: які тренди визначатимуть ринок у 2025 – досвід TERWIN, Arcelor Mittal, Kvertus, BRAVE1, Starlight media, ГК «Молочний альянс» та 40 провідних управлінців та державних діячів.

11 квітня на Business Wisdom Summit дізнайтеся, як розширювати партнерства, зміцнювати довіру до бренду та виходити на міжнародні ринки. Реальні стратегії та досвід компаній, які вже зробили цей крок.

Забронювати участь

Цю соціальну рекламу створила львівська креативна агенція VITAMIN. Автор ідеї та сценарист ролику – креативний директор агенції Віталій Соболевський, режисер – Любомир Левицький.  

Замовником соціальної реклами стала Українська Галицька Партія, яка у листопаді розпочала суспільну дискусію щодо перенесення дати святкування Різдва. Соціальний ролик має допомогти у поширенні цієї ідеї.    

25 грудня є вихідним днем уже другий рік поспіль, проте досі воно не стало національним святом. Мета ролику – популяризувати нову традицію та підштовхнути українців до дії, а саме: почати діяти інакше, відкинути давню звичку і почати святкувати Різдво разом з усім цивілізованим світом.

Це демонструє герой соціальної реклами, голова галицької родини, який змінює правила та закликає свого сина діяти по-новому. Аби додати ролику кінематографічного звучання, в агенції вирішили наповнити історію духом 80-их часів, коли за будь-якими спробами вести духовне життя жорстко наглядало КДБ. Ролик передає атмосферу контролю та тривоги у гіперболізованому, гротескному ключі.

Віталій Соболевський: «За даними соціологічних опитувань, 48% віруючих виступають за перенесення дат Різдва. Отже, мова йде про цілком підтриману в суспільстві ідею. Наша соціальна реклама має сприяти формуванню цього запиту. Можливо, через кілька років ініціативу підтримає й церковне верховенство. Тому нам як креативній агенції було важливо застосувати нашу майстерність для просування ідеї, яку разом із нами поділяють мільйони українців». 

Любомир Левицький: «Участь команди Віталія Соболевського для мене є маркером якісного продукту. Я із задоволенням став режисером цього проєкту, оскільки на рівні сценарію ролик поєднав мої улюблені кінематографічні жанри: трилер та екшен, а на ідеологічному виступив маніфестом щодо відокремлення від духу Росії».  

Расскажите друзьям про новость