Skittles объединил романтику с грабежом в рекламе для Super Bowl.
24 Янв 2017, 15:45

Skittles объединил романтику с грабежом в рекламе для Super Bowl.

Бренд решил не продлевать прошлогоднюю традиции со звездами и выпустил простую, но причудливую историю о влюбленных. Ролик был создан adam&eve DDB. Напомним, в прошлом году видео со Стивеном Тайлером собрало 24 миллионов на YouTube, но было признано худшей рекламой Super Bowl.  

Створіть ефективні PR стратегії разом з експертами Foundation Coffee Roasters, TWID, БФК Gulliver та ще понад 90 провідними брендами!

12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як розробити ефективні PR-стратегії, підвищити впізнаваність бренду та залучити нових клієнтів через сучасний маркетинг і співпрацю з лідерами думок.

Забронювати участь
Расскажите друзьям про новость