В новому промо акції мережі супермаркетів «АТБ заряджає тебе!» з’явилися Сердючка та її мама. Популярна виконавиця заряджає покупців на електросамокати та автомобілі, які можна виграти в акції. Нагадаємо, раніше головним героєм промо стала інша знаменитість — Олег Винник.
Як зазначили в АТБ, VERKA SERDUCHKA з’явилися в образі Термінатора Такий образ був обраний недаремно, адже одним із подарунків акції є електрокар Porsche Taycan.
«Є одна характеристика, яка нам властива. Щоразу ми намагаємося перевершити самих себе. Ще крутіше подарунки, ще більше брендів-учасників акції та головні зірки української сцени! Нам важливо тішити нашого покупця не лише якісними товарами, а й цікавими активаціями, які одразу привертають увагу», — розповів директор з маркетингу мережі «АТБ» Валерій Бондарь.
Реалізацією проєкту займались команди одразу декількох агентств у складі комунікаційної групи Twiga Ukraine. Так, креативна концепція акції та ідея ролику належать агенції Lions. Над виробництвом промороликів працювало креативне відеоагентство Lovivideo. А агентство маркетингових сервісів Twiga`Go очолило реалізацію промокампанії, взявши на себе управління всім проєктом.
«Наша творча команда одразу зрозуміла, що потрібно цій акції — ми перенесли покупців до кінострічки. Щоб досягти такого ефекту, ми створили кумедний дубляж та кіношну картинку. А на роль харизматичного головного героя чудово підійшли легендарна зірка країни VERKA SERDUCHKA та її мама. Вони стали українською версією Термінатора з функцією гіпнозу, який заряджає на гарні емоції, подарунки та енергію літа», — підкреслила керуюча директорка Twiga`Go Альона Андрієвська.