Олег Винник у ролі Купідона у промоакції «АТБ»
12 Фев 2021, 13:35

Олег Винник у ролі Купідона у промоакції «АТБ»

Напередодні Дня закоханих АТБ запустив масштабну промоакцію, в якій ритейлер об’єднав разом 25 різних брендів для спільного розіграшу подарунків.

Партнерами національної акції стали PepsiCo Ukraine, UFC, Henkel, Mars Ukraine, Olis, Kimberly Clark та МАУ-Ukraine. Саме їхня продукція має опинитися у продуктових кошиках споживачів для участі в розіграші.

Умови доволі прості: придбати товарів на суму від 500 грн одним чеком, серед яких буде принаймні одна одиниця продукції брендів-партнерів, та зареєструвати код з чеку на сайті. Протягом акції буде проведено 3 розіграші. Щасливі переможці отримають неймовірні призи: 24 сучасних авто, 110 прикрас з діамантами та 3 мільйони сертифікатів на знижку до ювелірного магазину Gold.ua. А наприкінці буде визначено власника головного призу — Porsche Macan.

Нова економічна реальність: які тренди визначатимуть ринок у 2025 – досвід TERWIN, Arcelor Mittal, Kvertus, BRAVE1, Starlight media, ГК «Молочний альянс» та 40 провідних управлінців та державних діячів.

11 квітня на Business Wisdom Summit дізнайтеся, як розширювати партнерства, зміцнювати довіру до бренду та виходити на міжнародні ринки. Реальні стратегії та досвід компаній, які вже зробили цей крок.

Забронювати участь

«Формування нових купівельних трендів, впровадження сучасних інноваційних рішень і додаткових клієнтських сервісів є невід’ємною частиною стратегії нашого розвитку. Ми системно підходимо до питань, які затребувані та важливі більш ніж чотирьом мільйонам нашим покупцям. Реалізація загальнонаціональних промоактивностей компанії в колаборації з широким колом партнерів, безумовно, додасть додаткових переваг і користі всім нашим клієнтам», — підкреслює голова Ради директорів, генеральний директор корпорації «АТБ» Борис Марков.

До створення  промокампанії було залучено одразу кілька агентств у складі групи TWIGA Ukraine.

«Це промо ВАУ-масштабів! І воно потребувало ВАУ-ефекту. Після шаленого успіху попередньої кампанії ми не бачили в ролі головного героя нікого, крім Олега Винника. Він так сподобався відвідувачам супермаркетів, що від його ростових фігур біля вітрин не залишилося і сліду. Цікаво, що буде цього разу?», — сміється директор з маркетингу мережі «АТБ» Валерій Бондарь. 

«Рекламний ролик закохує в себе з першого погляду. Олег Винник у ролі Купідона випускає свої амурні стріли у випадкових відвідувачок і співає пісню з до болю знайомими мотивами», — коментує директорка TWIGA’GO! Світлана Гукова. 

«Цей проєкт став справжнісіньким професійним викликом, адже за такий короткий час довелося мобілізувати всі сили і ресурси команди маркетингу та партнерів мережі. Ми доклали всіх зусиль, щоб ця рекламна трейд-маркетингова кампанія пройшла під девізом Win-Win!», — коментує Олена Маковецька, керівник трейд -маркетингового відділу «АТБ-маркет».

Читати також: «АТБ, наверное, один из лучших продюсеров в Украине»: интервью с маркетинг-директором торговой сети

Акція триватиме з 12 лютого по 12 березня. З початку року це не перша промокампанія від «АТБ». Однак варто пригадати найспекотніше промо літа у колаборації з компанією PepsiCo: «Купуй в АТБ – квартира чекає тебе!». Воно здивувало українців яскравою рекламою та неймовірними призами. Переможці розіграшу отримали три мільйони гривень на покупку квартир та 20 смартфонів.

Расскажите друзьям про новость