Реклама кинофестиваля призвала зрителя стать лучше
04 Апр 2012, 11:11

Реклама кинофестиваля призвала зрителя стать лучше

 

Рекламное агентство Not Perfect | Y&R, Вильнюс, Литва сняло ролик для международного кинофестиваля, который проходит в Каунасе. В этом году главный меседж фестиваля приглашает зрителей стать лучше, хотя бы на короткое время — пока не закончится фильм. 

Створіть ефективні PR стратегії разом з експертами Foundation Coffee Roasters, TWID, БФК Gulliver та ще понад 90 провідними брендами!

12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як розробити ефективні PR-стратегії, підвищити впізнаваність бренду та залучити нових клієнтів через сучасний маркетинг і співпрацю з лідерами думок.

Забронювати участь

 

Расскажите друзьям про новость