Креативна агенція Plai Buro отримала Red Dot Design Award
Креативна агенція Plai Buro отримала нагороду міжнародної премії Red Dot Design Award за айдентику для документального серіалу про нову українську культуру «СПАЛАХ».
Спалахи — це циклічні явища в культурному середовищі країни, які вриваються в наш простір під дією політично-соціальних потрясінь (розпад СРСР, Помаранчева революція, Євромайдан і т.д.) і видозмінюють його кожні 4-5 років. Ці спалахи дають можливість поглянути на наш спадок, переосмислити його і створити унікальний культурний продукт, мікс пережитого. А тому цінний та гучний.
Звідси також ідея шрифтів для «Спалаху». Вузький жирний гротеск використовували в плакатному мистецтві й типографіці радянського авангарду. Чому ми дивилися у бік радянського авангарду? Цей стиль — спротив та нонконформізм, який виник на противагу офіційному пропагандистському соцреалізму. Теж по-своєму непокірний «спалах».
«Наш шрифт — основа логотипу та основа візуальної мови брендингу взагалі, його графічний хребет. На ці шрифтові форми (плакатний вузький гротеск) нас надихнули форми радянського архітектурного модернізму, яку тільки зараз, під час чергового культурного спалаху, українці почали переосмислювати. Шрифтове лого є графічним модулем, з якого будується жива типографіка, адаптивна та динамічна. Він гарно читається та легко утворює близькі нам смислові знаки, як ось голосову доріжку, часову шкалу та патерн української вишивки», — розповідає арт-директорка проєкту Мілена Бабіна.
Українська креативна агенція Nos отримала нагороду Red Dot Design Award 2021 за брендинг органічного продукту
Вихідці з Kyiv Academy of Media Arts у 2018 році вирішили створити в міру адекватну креативну агенцію Nos, а у 2021 отримали Red Dot Design Award в категорії Brands & Communication Design 2021 за брендинг органічного продукту.
Метою було максимально диференціювати новий бренд від існуючих на ринку продуктів. Основним завданням було показати людям, що органіка — це не лише щось «зелене» та корисне, а ще смачне, красиве і взагалі Vo! Треба було розповісти про органіку по-іншому та не зловживати такими словами, як надійність, гармонія, новаторство та натуральність.
Всі елементи бренду народжувались та додавались до концепції поступово. Спочатку з’явилось яйце, з яйця народився космос, у космосі левітує курочка Ko-Ko-Vo.
Потім логічно утворилася планета Vo! (яка теж є значним елементом кожного пакування).
А згодом уже підтягнулись інші продукти: ракети зеленої і коричневої гречки, спідери вівсянок, галактики пшеничного, жорнового, гречаного, житнього борошна, нейтронна зірка пшеничної крупи «Артек» і інші крупи.
Vo! — це космос 🚀 Так з’явився слоган: «Органічне смакує космічно».
На пакуванні яєць застосували перші літери шрифта Vo! Regular (тоді ще просто окремі літери). А коли зрозуміли, що продуктів буде дуже багато, розробили на їхній основі свій унікальний шрифт.
Наразі, основним елементом комунікації бренду Vo! є його пакування. Картонні коробки для яєць вже пройшли через дві ітерації дизайну.
Паперові кілограмові пакети для борошна: пшеничного вищого ґатунку та жорнового, житнього, гречаного та зі спельти. Пакети з зіп-локом та боковим віконцем для гречки та вівсяних пластівців, а також для дев’яти інших видів круп. Також бренд комунікує у діджиталі: це презентаційний сайт, Facebook та Instagram.
Церемонія нагородження та відкриття виставки проєктів-переможців відбудеться 12 листопада в Берліні, а традиційний щорічник вийде друком в грудні 2021.
Нагадуємо, що Red Dot Design Award — міжнародна нагорода в галузі дизайну, що присуджується «Центром дизайну землі Північний Рейн-Вестфалія» з Ессена. Її вручають дизайнерам і компаніям-виробникам за особливі досягнення в дизайні.