Українські переможці Red Dot Award 2021
06 Авг 2021, 09:23

Українські переможці Red Dot Award 2021

Починаємо знайомити с українськими переможцями цього року.

Київська студія Kultura (раніше відома як Numo Team) отримала дві нагороди міжнародної премії Red Dot Award 2021 у категоріях Brand Design & Identity та Apps. Студія візуальних комунікацій, заснована Олексієм Сальниковим та Сашею Биченком 2017 року. Студія працює як з бізнесом, так і з проєктами в галузі культури та мистецтва.

Проєктами-переможцями стали:

Айдентика серії подкастів «Тепер» для Дніпровського центру сучасної культури (DCCC). Авторка подкастів — художниця та журналістка Лєра Мальченко. В рамках подкастів вона розмовляє з місцевими митцями, кураторами та музикантами про минуле, теперішнє та майбутнє Дніпра. 

Саунд-дизайн: Макс Андрух. 

Навесні цього року проєкт також отримав золото на конкурсі Ukrainian Design: The Very best Of.

Дизайн додатка Laoshi для вивчення китайської мови. Додаток допомагає збільшувати словниковий запас, готуватися до іспитів та запам’ятовувати ієрогліфи за допомогою алгоритмів інтервального повторювання. Проєкт також отримав срібло на конкурсі Ukrainian Design: The Very best Of. 

Олексій Сальников, співзасновник та дизайн-стратег студії Kultura: Це не лише наша перемога, але і перемога українського дизайну. Спільно з багатьма нашими колегами ми проявляємо Україну на мапі світу. А разом з тим наш спільний вільний голос починає звучати з часом ще більш впевнено та гучно. 

Саша Биченко, співзасновник й артдиректор студії Kultura: Традиційно премії в галузі дизайну — це частина маркетингових стратегій комерційних брендів. Безумовно, це важливо для нас і наших клієнтів. Але особливо ми цінуємо те, що міжнародне визнання отримують невеликі локальні культурні проєкти з України. 

Також, O0 Design отримали п’ятий Red Dot в категорії Brands & Communication Design за візуальний стиль для українського стартапу nuka. Nuka — новий український бренд «вічної канцелярії». Папір, який використовується у блокноті, водонепроникний та не рветься, а металевий олівець, який йде у комплекті з блокнотом, не сточується та завжди залишається гострим. O0 Design працювали над візуальним стилем nuka. Головна ідея — помістити у центр уваги користувачів та їхні історії, тому власне айдентика утилітарна, мінімалістична, та майже непомітна.

Нагадаємо, Red Dot Design Award — міжнародна премія в галузі дизайну, заснована 1955 року «Центром дизайну землі Північний Рейн–Вестфалія» (місто Ессен, Німеччина). Переможців визначають в промисловому, комунікаційному дизайні та серед дизайн-концептів, оцінюючи високу якість дизайну та творчі новації. Церемонія нагородження та відкриття виставки проєктів-переможців відбудуться 12 листопада в Берліні, а традиційний щорічник вийде друком в грудні 2021.

Ще одну нагороду отримав дизайн-бутік Samosoboy за айдентику для бренду морозива ескімо Mr.Pops, яку розробляли протягом року. Основне завдання було створити мінімалістичний стиль з відсиланням в сторону американської попсикл-естетики (американських брендів морозива ескімо). Треба було відтворити тонке відчуття фірмовості продукту, якби цей бренд прийшов до нас з США, д і народжується поп-культура.

 Айдентика бренду заснована на графічному елементі логотипу, інтегрованого в літеру “O”, що трохи нагадує форму морозива. На основі цього елементу створили просту графічну систему, паттерн, та адаптували цей прийом до всіх носіїв стилю.

Расскажите друзьям про новость