На каждый товар — свой покупатель: опрос экспертов о шоу «Холостяк» как площадке для раскрутки личного бренда
28 Май 2021, 12:38
PR

На каждый товар — свой покупатель: опрос экспертов о шоу «Холостяк» как площадке для раскрутки личного бренда

На этой неделе вместе с экспертами рассматриваем феномен быстрого роста популярности в соцсетях выходцев из шоу «Холостяк». Насколько целесообразно «тестировать» эту площадку для раскрутки личного бренда? Эффективно ли сотрудничество с экс-участниками рейтингового шоу для брендов? На четыре вопроса отвечают Елена Левандовская, СЕО pedan|buro, Инесса Дзюба, Head of Influencer Marketing WhyNot? Enot, Ирина Ефименко, Influencer Marketing Director J&I Advertising and PR.

Елена Левандовская
СЕО
pedan|buro

1. Рассматривать шоу «Холостяк» как площадку для быстрой раскрутки личного бренда — вполне себе ок или зазорно?

У цілому це ок, на мою думку. Я довго працювала на телебаченні, зокрема на Новому каналі, тому розумію, що Холостяк і схожі програми — це шоу. Далеко не усе, що ми бачимо, — правда 🙂 Кожен іде туди реалізовувати якісь свої потреби. Можливо, хтось дійсно йде за коханням, а хтось — за популярністю.

2. Нивелирует ли это все вложения (как моральные, так и материальные), которые эксперты, не участвующие в ТВ-шоу, прикладывают, чтобы стать заметными в инфопространстве?

Вони не мої лідери думок, а я — не їхня ЦА.

Частково нівелює. Але це вибір кожного. Як людей, які хочуть бути помітними в інфопросторі, так і тих, хто підписується чи не підписується на того чи іншого інфлюенсера. Я, наприклад, не підписана на жодну учасницю «Холостяка». Вони не мої лідери думок, а я — не їхня ЦА. Проте я підписана на вузьких фахівців з піару, маркетингу, непопсових тревел-блогерів тощо, які мають небагато підписників, не були учасниками жодних шоу. Мені цікавий їхній контент. Хоча ні, я підписана на Євгена Клопотенка. Ось це приклад, як грамотно скористатись бонусами від участі у шоу. Женя — крутий, у нього крута команда. Вони правильно використали отримані профіти від «МастерШефу». Підсумок: на кожен товар — свій покупець. У когось слава буде швидкою і сплине, а хтось її правильно використає і примножить.

3. Как брендам понять, будет ли выхлоп от сотрудничества с блогером, который обрел популярность благодаря рейтинговому шоу? На что нужно обращать внимание в первую очередь?

Знаю, що багато стратегів спеціально дивляться «Холостяка» тощо, щоб знайти «болі» аудиторії.

Безумовно, бренду насамперед потрібно розуміти свою ЦА. Порівняти її з ЦА шоу, з якого прийшла більшість підписників до інфлюенсера. Уважно подивитись статистику соцмереж. Головне не лінуватись і порівнювати, співставляти, проаналізовувати. Якщо ЦА шоу/інфлюенсера підходить під портрет вашого клієнта — спробуйте. Але робіть це одразу під час шоу чи через три-чотири місяці. Далі про них всі можуть забути, якщо не займатимуться своїм брендом чи не буде мудрого піарника під боком 🙂 Взагалі, такі шоу — джерело інсайтів. Знаю, що багато стратегів спеціально дивляться «Холостяка» тощо, щоб знайти «болі» аудиторії.

4. Превратить сториз в телемагазин — блогеру нужно удержаться или поддаться соблазну быстро заработать денег? Ваше мнение.

Інфлюенсер має поважати свою аудиторію. Це перше правило у нашій із Сашею Педаном роботі. Це правило, за яким підбираємо інфлюенсерів для наших клієнтів. Тому телемагазину — ні. Неперевіреним товарам — ні. Точкова реклама того, у чому ви впевнені, що самі спробували та не соромно рекомендувати, — це повага до свого підписника і запорука довготривалої поваги від агентств та брендів.

ЧИТАЙТЕ ТАКЖЕ: Олександр Педан: «До нас звертаються бренди, які втомилися бути мас-маркетом»

Инесса Дзюба
Head of Influencer Marketing
WhyNot? Enot

1. Рассматривать шоу «Холостяк» как площадку для быстрой раскрутки личного бренда — вполне себе ок или зазорно?

Аудиторія цікавиться учасником до тих пір, поки триває шоу.

Звичайно, швидкість зростання популярності учасників після проєкту вражає. Враховуючи останній сезон із Михайлом, де кількість підписників у дівчат збільшилась вдвічі, а в деяких — навіть втричі. Це дуже хороший інструмент для швидкого просування особистого бренду, але аудиторія завжди відчуває, коли головна ціль — популярність. Це можна помітити, переглянувши профілі учасників та активність на їхніх сторінках. Також хотіла б зазначити, що це дуже короткостроковий ефект, адже аудиторія цікавиться учасником до тих пір, поки триває шоу. Після, якщо її не захопити унікальним контентом, активність втрачається та кількість підписників зменшується.

2. Нивелирует ли это все вложения (как моральные, так и материальные), которые эксперты, не участвующие в ТВ-шоу, прикладывают, чтобы стать заметными в инфопространстве?

Звичайно, підвищення впізнаваності за допомогою участі в ТВ-проєктах — набагато швидший і простіший процес, але більшість блогерів вже давно змирилися, вони намагаються адаптуватися до цих реалій та вирощувати свою аудиорію так, щоб вона з ними залишалась, а не як в більшості учасників шоу — забувала про них.

3. Как брендам понять, будет ли выхлоп от сотрудничества с блогером, который обрел популярность благодаря рейтинговому шоу? На что нужно обращать внимание в первую очередь?

Якщо слідкують за учасником не тільки для того, щоб дізнатись секрети шоу, — співпраця буде результативною.

Насамперед у будь-якій співпраці важливо звертати увагу на ER, статистику блогера та активність на сторінці, зокрема коментарі. Також дуже важливо проаналізувати контент учасників таких шоу. Чи присутня на сторінці інформація не тільки про проєкт, але й така, що може заохотити аудиторію, надихнути, буде корисною. Важливо, як саме аудиторія реагує на такий контент. Якщо слідкують за учасником не тільки для того, щоб дізнатись секрети шоу, — співпраця буде результативною. Також хотіла б порекомендувати саме брендам у роботі з блогерами обирати нативний формат рекламних публікацій. Це аудиторія сприймає набагато краще і позитивніше реагує, ніж коли це «в лоб».

4. Превратить сториз в телемагазин — блогеру нужно удержаться или поддаться соблазну быстро заработать денег? Ваше мнение.

Все залежить від позиціонування акаунту інфлюенсера та його підписників. На просторах Instagram є досить багато популярних, активних блогерів, аудиторія яких обожнює ці рекомендації. У більшості випадків — це народні герої, які подають все як власний досвід покупки. Але тут дуже важливо, щоб все було в міру.

Якщо ж акаунт більше у лайфстайл-стилі або ж в унікальному форматі, певній стилістиці — дві рекомендації в історіях в день та одна на три-чотири дні в публікаціях буде ідеальним варіантом. Головне, щоб аудиторія сприймала це нормально та довіряла блогеру.

Ирина Ефименко
Influencer Marketing Director
J&I Advertising and PR

1. Рассматривать шоу «Холостяк» как площадку для быстрой раскрутки личного бренда — вполне себе ок или зазорно?

Странно в 21 веке рассуждать о том, что некая популярная площадка, не идущая в разрез с уголовным кодексом, может быть зазорной.

Мне кажется странно в 21 веке рассуждать о том, что некая популярная площадка, не идущая в разрез с уголовным кодексом, может быть зазорной. Морализм часто в данном случае — прикрытие собственных комплексов и ограничений. Что касается влияния имиджа проекта на личный бренд, то тут все просто, если задачи, ценности и коды сходятся, то очень даже ок.

2. Нивелирует ли это все вложения (как моральные, так и материальные), которые эксперты, не участвующие в ТВ-шоу, прикладывают, чтобы стать заметными в инфопространстве?

Можно пойти на «Холостяк», а можно организовать собственное ток-шоу.

Я за здоровую конкуренцию, рынок инфлюенсеров с качественной аудиторией ничтожно мал, по-прежнему. Каждый волен использовать тот набор инструментов развития, который ему ближе и понятнее. Можно пойти на «Холостяк», а можно организовать собственное ток-шоу. Сравнивать, сколько кому надо приложить усилий для того, чтобы взрастить свой личный бренд, не конструктивно. Мир бывает несправедлив. И?

3. Как брендам понять, будет ли выхлоп от сотрудничества с блогером, который обрел популярность благодаря рейтинговому шоу? На что нужно обращать внимание в первую очередь?

Не имеет значения, откуда пришла аудитория. Важно ее качество по факту. И, независимо от ситуации, мы смотрим на три ключевых показателя. Контент блогера. Есть множество параметров соответствия. Например, экспертность, комплиментарность, трендовость. Встречаются совершенно разные блогеры участники ток-шоу. Есть скандальные типажи, а есть очень даже адекватные. Далее —статистика. Цифры вовлечения и анализ комментариев скажет, насколько аудитория блогера готова взаимодействовать с рекламной интеграцией. Ну, и стоимость контакта.

4. Превратить сториз в телемагазин — блогеру нужно удержаться или поддаться соблазну быстро заработать денег? Ваше мнение.

Смотря какая цель у блогера, как его аудитория воспринимает это и насколько красиво и профессионально он это подает. Если это поток однообразной неинтересной рекламы, то блогера неминуемо ждет падение статистики и, как следствие, уменьшение рекламных интеграций и понимание, что контент должен не только приносить деньги, но и нравиться читателю. У всех у нас — и у агентства, и у блогера, и у клиента — одна цель. Нет, не срубить денег. А быть интересным аудитории. Бюджеты — это следствие. Вот с этого и надо начинать.

Кавер: обработка MMR

Расскажите друзьям про новость