21 Май 2021, 11:54

Олександр Педан: «До нас звертаються бренди, які втомилися бути мас-маркетом»

У квітні відомий телеведучий Олександр Педан анонсував створення агенції pedan|buro. MMR вирішив розібратися в цілях та завданнях нового проєкту. Олександр Педан та Олена Левандовська, співзасновниця та СЕО pedan|buro, розповіли, у чому їхня сила та переваги, як будують систему клієнтського сервісу та чому не вважають себе конкурентами комплексним агенціям.

Олександре, у чому амбіція відкрити власну брендову агенцію?

Олександр: Про власний бізнес я мріяв останні років 20, працюючи над розвитком власного бренду. І нарешті прийшов той час, коли можу акумулювати весь власний досвід в одному проєкті, у якому працюватиму не лише я. Бо найгірший бізнес — той, який залежить від однієї особи. 

Друга причина — до моєї команди почали звертатися по допомогу. За останній рік і за відсутності роботи на телебаченні та зовнішніх івентах ми виросли за різними показниками: упізнаваність, кількість відгуків, портфель проєктів. Тобто на силу мого власного бренду наклали досвід команди, мої принципи та цінності, що й призвело до такого результату. У нас почали замовляти консультації та певні послуги. І ми зрозуміли, що попит на експертність pedan|buro є.

В яких нішах працює pedan|buro?

Олександр: Ми почали з інфлюєнс-маркетингу, який ґрунтується на моєму власному досвіді. Також розробляємо та реалізуємо соціальні проєкти. І відеопродакшн — вдало знімаємо не лише контент, але й рекламні продукти. 

З яскравих прикладів — це бренд Realme, для якого за три дні розробили концепцію виводу на ринок нового телефону, зняли ролик та запустили кампанію в соціальних мережах. Звісно, що працювати в таких екстремальних умовах не хотілося б, але ми готові до різних викликів. 

Олена: Розробка та реалізація PR-стратегій — це моя особиста експертиза, бо маю в цьому великий досвід. З актуальних проєктів — ми допомагаємо фонду «Твоя опора» з комунікаціями та SMM, займаємося PR та SMM-підтримкою Анни Різатдінової та Rizatdinova Academy. Це клієнти, які прийшли до нас ще до офіційного запуску агенції, коли про бюро ніхто не знав. Наразі ми на етапі підписання кількох контрактів з великими брендами, наприклад аграрним холдингом та мережею АЗС. Співпрацюватимемо з різних напрямків нашої діяльності. 

Поки що я не маю 100% впевненості, що ми підемо в класичний рекламний ринок.

Олександр: Поки що я не маю 100% впевненості, що ми підемо в класичний рекламний ринок. Тому й не називаємо себе креативною чи рекламною агенцією. Напрямок, який обрали, — кастомна комунікаційна агенція, бо ми з Оленою особисто супроводжуємо клієнта й не хочемо поки що виходити на мас-маркет та обслуговувати безліч проєктів. Знаємо, як знімається реклама та скільки людей для цього реально потрібно, а скільки треба вписати, аби виправдати величезні бюджети. 

Коли ти працюєш віч-на-віч з клієнтом, то особисто й несеш відповідальність за якість та ефективність роботи.

Олена: Ми обрали для себе чотири величезні напрямки й хочемо спробувати, де будемо найбільш затребувані. Зараз нам цікавий такий всебічний розвиток. Можливо, з часом зменшимо коло своїх послуг. 

Як забезпечуєте комплексний підхід до реалізації кейсів?

На зустрічі з майбутніми клієнтами завжди говоримо чесно, які послуги будемо надавати особисто, а для реалізації яких залучимо партнерів.

Олександр: Наразі ми не будемо брати величезний штат людей. У pedan|buro працює 6 осіб, професіоналізму яких достатньо для забезпечення базових послуг агенції. Приблизно стільки ж людей на аутсорсі. Але в нас є перевірені часом партнери, колаборації з якими можемо забезпечити. І це абсолютно сучасний підхід до екологічного ведення бізнесу. На зустрічі з майбутніми клієнтами завжди говоримо чесно, які послуги будемо надавати особисто, а для реалізації яких залучимо партнерів.

Олена: Зберегти чесність у стосунках для нас надзвичайно важливо. Якщо представники будівельної компанії запитують, чи маємо ми досвід роботи на їхньому ринку, говоримо, що ні, але що в цьому є й перевага, бо в нас незашорений погляд на речі.

Олено, Ви як співвласник та СЕО агенції відповідаєте за стратегію розвитку, доходи та витрати. Наскільки з огляду на всі ці речі доречно саме зараз відкривати нову агенцію?

Олена: Бізнеси відкриваються в різні буремні часи, не буває ідеального моменту. Пандемія змусила весь світ перейти в інтернет, а ми маємо досвід в напрямку діджиталу, тому й вирішили, що наша експертиза наразі буде корисною. За останні півтора року в нас було близько 50 рекламних інтеграцій за участю Сашка, і це в рази більше, ніж до пандемії.

Олександр: Ми не вихваляємося, а говоримо про те, що бренди готові вкладати бюджети в такі рекламні кампанії. А ми вміємо такі кампанії реалізовувати.

Саша мені імпонує своїм принципом: не спробуєш — не будеш знати.

Олена: Ми підприємці, які лише на старті свого шляху, тому не можемо надати бізнесову аналітику з точки зору частки ринку, вкладених інвестицій та терміну їх повернення. Але бачимо метрики, як змінюються пропорції рекламних бюджетів на ТБ та в інтернет. Саша мені імпонує своїм принципом: не спробуєш — не будеш знати. Ми розуміємо, що будуть злети й падіння, і це нормальний життєвий цикл.

Які комплексні проєкти будете реалізовувати найближчим часом?

Олександр: Ми виграли грант від USAID у конкурсі PITCH UA на реалізацію проєкту UniverCheck. Це освітнє тревел-шоу. Співведучою буде моя донька Лера. Саме вона надихнула на ідею проєкту, коли ми з нею зіткнулися з проблемою вибору вищої освіти. Який напрямок обрати, який виш, в Україні чи за кордоном? Як виявилося, цей біль не лише наш, але й багатьох абітурієнтів та їхніх батьків. Усім хочеться обрати найкраще місце для навчання, але ніхто не має можливості протестувати навіть половину університетів, що подобаються. Причина банальна — на це потрібно дуже багато часу та інших ресурсів. Тому ми беремо на себе відповідальність об’їздити 10 міст і показати найкращі виші та їхні факультети.

Олена: Концепція проєкту, розробка ідеї, продакшн, комунікаційна підтримка належать агенції. Цей проєкт буде актуальним багато років. Його реалізацією ми робимо свій внесок у розвиток української молоді.

Чи є в активі соціальні проєкти під замовлення від брендів?

Олена: Зараз розробляємо проєкт колаборації фонду «Твоя опора» та компанії Synevo. Але поки ми на етапі обговорення, тому деталей розповісти не можемо.

Олександр: Трапляються курйозні речі, коли до нас приходять клієнти й кажуть: хочемо як у Fedoriv чи Banda, але не так дорого. Відповідаємо, що ми — не вони, але можемо запропонувати продукт не гірший. Це приємно, коли тебе порівнюють із мастодонтами галузі.

Читать также: Блиц-опрос об открытии украинскими селебрити своих агентств

У чому ваша перевага над системними агенціями?

Олександр: Ми будемо розвиватися трохи в іншому напрямку. До нас звертаються бренди, які втомилися бути мас-маркетом. Я вважаю так: що більша агенція, то стандартніші підходи до роботи з клієнтами.

Я за все, що відбувається, відповідаю власним ім’ям

Олена: Ми відверті й із вами, і з собою. Так, ми тільки починаємо, так, ми потребуємо кейсів, тому будемо більш старанними, виставлятимемо менші кости й особисто контролюватимемо всі процеси.

Олександр: Я за все, що відбувається, відповідаю власним ім’ям. Те, що агенція називається pedan|buro, має свої плюси та мінуси. Плюс у тому, що моє ім’я цінують на ринку, більшість клієнтів повертаються до нас. Наприклад, з «Новою поштою» за останній рік ми працювали разів 5, з «Київстар» у нас передбачена довгострокова співпраця, є кейс з OLX. Мінус у тому, що на кону моя репутація. Проте я готовий брати на себе таку відповідальність.

Читать также: Блиц с Аланом Бадоевым о запуске рекламного агентства Badoev ID

Кавер: MMR

Расскажите друзьям про новость

Новое видео